God Lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 27. juli 2019.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    28,424
    Bonuspoeng:
    183
    God Lørdag fra varme Oslo!
    Bare 25 grader nå kl 08, blir vel sikkert mer utover dagen. Artig dag å ordne årsregnskapet på :(

Junior har akkurat tuslet til flybussen, og er klar for sin første utenlandsflyvning på egenhånd. Han dro litt tidligere enn nødvendig for litt ekstra frokosttid i loungen.
    Satser på at Onkelen plukker han opp på flyplassen i Malaga.

God Lørdag ønskes alle sammen :)

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,882
    Bonuspoeng:
    293
    Ferie.
    IMG_20190727_093640MVIMG_20190727_093602.jpg

Ser ut til at det blir varmt i dag også, må nok gå og kjøpe en is.

Liza, Earl, kjeeli and 8 others like this.
  3. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,729
    Bonuspoeng:
    293
    Laurdag i bartebyen, òg. Ikkje ei sky på himmelen og temperaturen er tosifra med eit 2-tal først. Meteorolygen har lova over tredve her i dag. Mogleg at eg må gjere som @holmen: kjøpe is :) Men først litt (meir) sløving på terrassen!

Earl, kjeeli, Flyvende_mare and 5 others like this.
  4. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,433
    Bonuspoeng:
    183
    Nest siste feriedag. Det blir knallhardt med jobb på mandag, men fjorden kaller først
    Lunsj på revierhavnen i dag

Earl, kjeeli, Flyvende_mare and 6 others like this.
  5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,367
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå eit solbadande Sunnfjord. Solkysten lev verkeleg opp til namnet sitt i dag. Her ligg arvingen og søv på far sin etter å ha slite seg ut med skriking i natt. Snart skal han på piknik med mor og mormor, medan far skal trene og handle. For varmt for sårt tiltrengt utearbeid i dag, men har fått dispensasjon frå konsernsjefen til å ha det rotete i garasjen litt lenger etter oppshiniga av boda i garasja i ferieveka mi.

Earl, kjeeli, Flyvende_mare and 6 others like this.
  6. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,264
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en sjeldent solrik Osloby. Naboen har bestemt seg for å slutte å sage planker og ta fram gressklipperen i stedet. Klokt valg på en lørdag morgen. Men for oss som holder julene i gang er havregrøten spist på en foreløpig sval terasse og treningsregimet er i gang. Målet er å rekke en liten tur for å dyppe meg i sjø eller skogsvann før et blir noen timer på en forhåpentligvis sommerstille jobb.

Earl, kjeeli, Supersergei and 6 others like this.
  7. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Hovedstaden leverer igjen! Opp å stå folkens! Skal vist bli dårligere igjen over helgen så man får nye det mens man kan.

God helg!

Earl, kjeeli, Supersergei and 6 others like this.
  8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,953
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. Er allerede installert i vannkanten, med noe småvarmt fra Meny og noe iskaldt i kjølebag'en 1564217099421621609496760440902.jpg

Earl, kjeeli, Supersergei and 7 others like this.
  9. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,955
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det. Sørlandske! ArthurDent har en datter, som av alle ting er blitt kjæreste med en rødnesepilot. Fikk meg en tur i copilotsetet i LN-FTQ i går. Er det policy å laste opp video på forumet? EDIT, jeg kan seff legge ut noen bilder hvis ikke innflygingen til "Gullknapp". er innafor.

Last edited: 27. juli 2019
    Earl, kjeeli, Flyvende_mare and 4 others like this.
  10. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Varme Valdres. Siste dag før ferie, og eg måtte jobbe då enkelte var på Trollrock og andre trengte ein dag fri før eg tok ferie.

Sørvis på bilen er bestilt på Bavaria, og då får eg parkere der også!
    DY står på timeplanen i morgon med avgang til MXP, får sjå om eg får med handbagasje. Elles har eg eit sete ledigt, då frøkna valgte å reise før. Men det er vel lite sannsynleg å få att nokre penger på denne som er booka med CP og ein av fire?

Elles dukka det opp 6(!) Biz seter til MIA i slutten av November! 3 av dei er tatt av familien Valdres-Bjarne, og me håper det dukker opp nokre snasne på retur! Elles blir det juletur til ORD, men er redd for at det er litt kaldt der i slutten av nov/begynnelsen av des

Earl, kjeeli, Sunnfjordingen and 6 others like this.
  11. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,162
    Bonuspoeng:
    93
    God helg fra Gjøvik! Kona har skjønt at bonusfebern nok ikke forsvinner i nærmeste framtid. Så i anledning mine 34 år på kloden ventet det en flunka ny Away kabinkoffert i gave. Bursdagskort med a380 hadde a også skaffa. Det må jo være ekte kjærlighet! IMG_20190727_114034_242.jpg

veeegard, Earl, kjeeli and 10 others like this.
  12. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    17,038
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Lovina Beach nord på Bali. Det tok tre timer i bil fra Ubud for å kjøre under åtte mil. Det går ikke veldig fort på veiene her! Kanskje de skulle trengt litt bompenger? Screenshot_20190727-181543_Gallery.jpg

Earl, kjeeli, Kristian and 5 others like this.
  13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,208
    Bonuspoeng:
    293
    Ser ut som vovven har det vondt!
    Silkedyne?

Sunnfjordingen and ArthurDent like this.
  14. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,208
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med dagen ..

15. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,208
    Bonuspoeng:
    293
    Er det bra der?
    Har bestilt i Ubud og Nusa Dua ...

ArthurDent liker dette
  16. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,882
    Bonuspoeng:
    293
    Lite silke, men han koser seg ganske mye!
    Her på hytten er det nesten ingen regler, og han får sove i sengen. Men det er litt varmt nå, synes han, så han legger seg i døråpningen i stedet.

17. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,569
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra et London som har funnet tilbake til sitt normale vær. Dvs ca 20 grader og fare for regn stort sett hele dagen. Ikke mye «mooot norrmalt» her altså.

Har forresten fått fornyet min skepsis til alt EDB-relatert denne morgenen, i alle fall EDB i app-form. Skulle bytte hotell, så sjekket accor-appen for mulig online check-in. Til min overraskelse står det der at bookingen begynte i går… Min første tanke er da at jeg må ha foretatt bookingen en natt hvor jeg var langt ned i det 8. glasset med godt drikke, og at jeg rett og slett har bommet på datoene. Min andre tanke er at hotellet godt kan tenkes å ha gitt rommet til andre siden jeg var no-show i går, og at jeg ville bli nødt til å finne alternativ innkvartering, til høy kostnad. Vel ankommet hotellet viser det seg så at alt er såre vel i deres systemer, så rommet venter på meg til de datoene det skal. Så etter en lett nervøs start på dagen, har roen igjen senket seg, allerede før første pint er inntatt.

Ha en flott lørdag, fri for IT-komplikasjoner!

Edit: og gratulerer med dagen til @Flyvende_mare :)

Earl, kjeeli, holmen and 3 others like this.
  18. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,942
    Bonuspoeng:
    350
    God lørdag fra Stavanger. Nydelig vær og god pils, så da er det håp for dagen!

Flyvende_mare, Earl, kjeeli and 5 others like this.
  19. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,154
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra sete 1A på 17-trikken. Ikke lett å få sove i denne varmen som bare kan sammenlignes med Asiana First. Nå går turen til OSL, men kun for å hente en bil. Så må vel resten av dagen bli brukt med noe avkjølende.

veeegard, Flyvende_mare, Earl and 6 others like this.
  20. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    17,038
    Bonuspoeng:
    183
    Litt for tidlig å si siden vi ankom i går. Merkbart stillere enn de andre stedene vi har vært, særlig Ubud som jeg synes ble for folksomt.

Eddie47, holmen and ArthurDent like this.

Del denne siden