God Lørdag fra varme Oslo! Bare 25 grader nå kl 08, blir vel sikkert mer utover dagen. Artig dag å ordne årsregnskapet på Junior har akkurat tuslet til flybussen, og er klar for sin første utenlandsflyvning på egenhånd. Han dro litt tidligere enn nødvendig for litt ekstra frokosttid i loungen. Satser på at Onkelen plukker han opp på flyplassen i Malaga. God Lørdag ønskes alle sammen
Laurdag i bartebyen, òg. Ikkje ei sky på himmelen og temperaturen er tosifra med eit 2-tal først. Meteorolygen har lova over tredve her i dag. Mogleg at eg må gjere som @holmen: kjøpe is Men først litt (meir) sløving på terrassen!
Nest siste feriedag. Det blir knallhardt med jobb på mandag, men fjorden kaller først Lunsj på revierhavnen i dag
God føremiddag frå eit solbadande Sunnfjord. Solkysten lev verkeleg opp til namnet sitt i dag. Her ligg arvingen og søv på far sin etter å ha slite seg ut med skriking i natt. Snart skal han på piknik med mor og mormor, medan far skal trene og handle. For varmt for sårt tiltrengt utearbeid i dag, men har fått dispensasjon frå konsernsjefen til å ha det rotete i garasjen litt lenger etter oppshiniga av boda i garasja i ferieveka mi.
God morgen fra en sjeldent solrik Osloby. Naboen har bestemt seg for å slutte å sage planker og ta fram gressklipperen i stedet. Klokt valg på en lørdag morgen. Men for oss som holder julene i gang er havregrøten spist på en foreløpig sval terasse og treningsregimet er i gang. Målet er å rekke en liten tur for å dyppe meg i sjø eller skogsvann før et blir noen timer på en forhåpentligvis sommerstille jobb.
Hovedstaden leverer igjen! Opp å stå folkens! Skal vist bli dårligere igjen over helgen så man får nye det mens man kan. God helg!
God morgen fra Grenland. Er allerede installert i vannkanten, med noe småvarmt fra Meny og noe iskaldt i kjølebag'en
God morgen fra det. Sørlandske! ArthurDent har en datter, som av alle ting er blitt kjæreste med en rødnesepilot. Fikk meg en tur i copilotsetet i LN-FTQ i går. Er det policy å laste opp video på forumet? EDIT, jeg kan seff legge ut noen bilder hvis ikke innflygingen til "Gullknapp". er innafor.
God morgon frå Varme Valdres. Siste dag før ferie, og eg måtte jobbe då enkelte var på Trollrock og andre trengte ein dag fri før eg tok ferie. Sørvis på bilen er bestilt på Bavaria, og då får eg parkere der også! DY står på timeplanen i morgon med avgang til MXP, får sjå om eg får med handbagasje. Elles har eg eit sete ledigt, då frøkna valgte å reise før. Men det er vel lite sannsynleg å få att nokre penger på denne som er booka med CP og ein av fire? Elles dukka det opp 6(!) Biz seter til MIA i slutten av November! 3 av dei er tatt av familien Valdres-Bjarne, og me håper det dukker opp nokre snasne på retur! Elles blir det juletur til ORD, men er redd for at det er litt kaldt der i slutten av nov/begynnelsen av des
God helg fra Gjøvik! Kona har skjønt at bonusfebern nok ikke forsvinner i nærmeste framtid. Så i anledning mine 34 år på kloden ventet det en flunka ny Away kabinkoffert i gave. Bursdagskort med a380 hadde a også skaffa. Det må jo være ekte kjærlighet!
God ettermiddag fra Lovina Beach nord på Bali. Det tok tre timer i bil fra Ubud for å kjøre under åtte mil. Det går ikke veldig fort på veiene her! Kanskje de skulle trengt litt bompenger?
Lite silke, men han koser seg ganske mye! Her på hytten er det nesten ingen regler, og han får sove i sengen. Men det er litt varmt nå, synes han, så han legger seg i døråpningen i stedet.
God ettermiddag fra et London som har funnet tilbake til sitt normale vær. Dvs ca 20 grader og fare for regn stort sett hele dagen. Ikke mye «mooot norrmalt» her altså. Har forresten fått fornyet min skepsis til alt EDB-relatert denne morgenen, i alle fall EDB i app-form. Skulle bytte hotell, så sjekket accor-appen for mulig online check-in. Til min overraskelse står det der at bookingen begynte i går… Min første tanke er da at jeg må ha foretatt bookingen en natt hvor jeg var langt ned i det 8. glasset med godt drikke, og at jeg rett og slett har bommet på datoene. Min andre tanke er at hotellet godt kan tenkes å ha gitt rommet til andre siden jeg var no-show i går, og at jeg ville bli nødt til å finne alternativ innkvartering, til høy kostnad. Vel ankommet hotellet viser det seg så at alt er såre vel i deres systemer, så rommet venter på meg til de datoene det skal. Så etter en lett nervøs start på dagen, har roen igjen senket seg, allerede før første pint er inntatt. Ha en flott lørdag, fri for IT-komplikasjoner! Edit: og gratulerer med dagen til @Flyvende_mare
God ettermiddag fra sete 1A på 17-trikken. Ikke lett å få sove i denne varmen som bare kan sammenlignes med Asiana First. Nå går turen til OSL, men kun for å hente en bil. Så må vel resten av dagen bli brukt med noe avkjølende.
Litt for tidlig å si siden vi ankom i går. Merkbart stillere enn de andre stedene vi har vært, særlig Ubud som jeg synes ble for folksomt.