Goood morgen fra Bangkok. I dag ble det en time ekstra på puten, men måtte kjempe for å ikke stå opp. Var på Hard Rock, Bangkok i går og der bestilte vi jo selvsagt mat som om det var Thai-style og endte opp med 4 hovedretter Det var god musikk og bra stemning. For øyeblikket er det overskyet her, så da blir det ikke fullt så gysla varmt. Nå er en kopp morgen kaffe inntatt og en er klar for hjemmelaget ris suppe til frokost. Deretter blir det ut på formiddags trimm Ha en nydelig lørdag
God formiddag fra arbeidslivet. Nedtelling startet til påskeferie på Seychellene. Fått usle tre schedule changes hittil- Hjem var SEZ-ADD-OSL, nå er det SEZ-ADD-FRA-ZHR-OSL I etterkant har ADD-OSL ruta kommet tilbake, men seff ingen ledige i biz Vi får se.. T-19 Ha en flott dag
God morgen fra CPH. Kanskje det er mitt fly som står der borte? Det ser iallfall ut til at jeg følger i @kjeelis fotspor, for jeg har også fått gate E135. Ha en fin dag, det skal jeg!
God morgen fra hovedstaden. Ikke så verst start 1/4 del inn i perioden. I tillegg kun hjelp fra DnB og Sas mc Mulig jeg skal gå for Diamond for første gang? Ha en strålende lørdag alle bonusnisser
Har sett disse bildene dine fra hytta og de har sett ganske kjent ut ja. Har aner fra litt lenge sør, sør på Sletta og reiste dit nær sagt hver helg i oppveksten.
God morgen fra Haugesund. Det er meldt strålende vær stort sett hele helgen så etter et par kopper til med kaffe, og vask/rydding av terrassen, får man komme seg ut på tur i de såkalte byheiene. Selveste Lofoten passerte på nordgående når første ladning med kaffe ble inntatt på terrassen i 7 tiden. Nyt helgen!
God morgen fra Antwerp. Igår fikk vi fyllt maven på biffrestauranten Maven (!). Ikke mindre enn 11 typer kjøtt å velge i, inkl japansk, australsk og dansk wagyu. Greit utvalg av vin også, og vi endte med en argentinsk malbec. EDIT: Det var også en egen slakter som sto og skar kjøttet, han kunne man spør om mer detaljert info om de ulike cutsene. Kult. Strålende vær her også, så det blir nok litt sightseeing før konsert i kveld. kanskje man også skulle tatt en tur hit?
For to dager siden var det ikke mulig å booke OSL-ARN-ADD i C (det var mulig i Y), selv om det tilsynelatende var ledig i SAS-søket, GVA-ADD gikk og ADD-CPH gikk.
Nå er det over 10 år siden jeg var der, men spiste en veldig god due i restauranten som ligger i bitexco-skyskraperen. Restauranten ligger i samme etasje som helipaden, så man har fin utsikt og lokalene var det ingenting å utsette på. Så var det vel en bar en trapp opp så man har muligheten før og etter mat. Kanskje ikke den mest genuine vietnamesiske opplevelsen eller veldig spesielt, men vi var godt fornøyd.
God dag fra loungen på ALC. Etter noen fine dager på hytta blir det hjem i et par uker før jeg reiser tilbake. SAS ser ut til å være i rute, så da blir vel hjemreisen smooth.