God onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 12. okt 2016.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag morgen fra sentrale Oslo.
    Etter at jeg fant NRT-SIN med ANA F på søndagen har mye tid gått til å se om det lar seg gjøre å booke det.
    I går ettermiddag var planen klar og ble bestilt:

CPH-FRA LH C
    FRA-HND LH Y (Denne er kritisk, må få oppgradert til F ...)
    NRT-SIN NH F (Hurra!)
    SIN-CGK SQ F
    CGK-SIN SQ F (Ja, dessverre samme fly, klasse og selskap to ganger på en tur, men skal det være noe dobbelt så er vel SQ F ikke et dårlig valg... :) )
    SIN-HKG UA F (Litt artig å få testet Global First også)
    HKG-VIE OS C (Her er det mulighet til å hive seg på LH F til MUC om det åpnes, ellers er nok OS C et godt valg, spesielt med tanke på at vi muligens trenger en tur til VIE)
    VIE-OSL OS C

Alt i alt en ok første-tur i F. Mangler bare LH F så jeg vil nok være stresset her i noen måneder fremover.. Eneste skjæret i sjøen er at billetten ikke ennå er utstedt, men det fikses nok i dag..
    Så når en passende anledning byr seg får jeg vel fortelle konemor at jeg har booket, så får vi se om jeg blir slått i hodet eller ikke :)

Ha en god morgen, med eller uten F-reiser.

Last edited: 12. okt 2016
  2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293
    Imponerende. Rett og slett.
    Frua mi hadde nok sagt: "God tur", å hoppe rundt fra flyplass til flyplass er ikke hennes store greie :)

3. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,820
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen til alle!

Kom tidlig på flyplass så fikk byttet SK248 med SK246. Tidligere på plass i Oslo og tidligere frokost....takk til SAS for fleksibiliteten.

Blir noen møter i Oslo idag før snuten vendes hjem igjen til verdens navle, Bergen:) Skulle egentlig overnatte en natt, men overkommandoen hjemme satte ned foten....noe om mye reising i det siste, blah, blah, blah....men EBD fordelene kan hun ikke leve uten :p

4. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Very Nice, Are. Håper den Yankeen blir ledig ellers blir det knallhardt.

Speaking of Singapore First:

I dag har man stjelt ett ordtak fra Hillary etter en fantastisk dag:

When others go low, we go high. Og det skal vi gjøre til gangs:

En av medlemmene her på forumet skal få seg en gratis tur i Singapore i First. Mer info kommer plutselig i løpet av dagen, må bare sove litt først ;)

Igjen, takk for at du stikker innom her

5. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,884
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Oslo.
    Siste dag med kurs og snart på tide å kome seg heimover. Slapp heldigvis å gå på landskamp igår, håpar Høgmo er arbeidsledig før eg hoppar på flyet til Tsjekkia om ein månad. Han har effektivt drept all den interesse eg hadde for landslaget. Gårsdagens høgdepunkt var definitivt San Marino sitt mål, håpar berre ikkje at dei tre siste måla i kampen reddar jobben.
    Ha ein strålande dag!

Travellingalf and RoadKing like this.
  6. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,167
    Bonuspoeng:
    113
    Slike tiltak liker vi :D

7. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,820
    Bonuspoeng:
    113
    Rett og slett en fantastisk tur, om du får inn F på FRA-HND og HKG-XXX vel og merke. Gleder meg til TR;)

Ser at jeg overså fullstendig onsdagstråden som allerede var startet...takk til den som slo sammen trådene.

Dette er jo veldig spennede tommy777! :)

8. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,820
    Bonuspoeng:
    113
    Enig, jeg satt og så Slovenia-England som endte 0-0. Men fikk utrolig nok med meg de tre siste målene til Norge som kom som perler på en snor i en zappe runde.

9. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra ALC, om et døgn er jeg på reisefot hjem via London. Dette ser ut som en fantastisktur. Jeg håper å få min første First tur i slutten av året, men det gjenstår å se, men håper er at søknad i tre eksemplarer går igjennom i husstanden, og at jeg får ta ut litt ekstra ferie fra jobb, samt at det dukker opp noe ledige seter.

10. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    Mine feil. Startet dagen med å tro at det var tirsdag:)

F ut er kritisk, OS C på retur tror jeg ikke er et stort problem. Tidsmessig passer det godt, og som nevnt skal vi muligens en tur til VIE uansett så to flyer i en smekk:)

11. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Håper nesten det blir vår kjære redaktør som produserer artikler i høyt tempo, eventuelt andre som bidrar med innhold enten i for av artikkel på framsiden eller fantastiske reisebrev.

12. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,527
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Sola. Været er strålende og alt er en fryd. Her styres det på med kontorfjas, opp og ned og i mente og det hoper seg stadig opp mer.
    Ellers har jeg tydeligvis sittet på kontor for lenge, for etter to dager med arbeid på skauen, verker hele kroppen.
    Nå skal en ut, bort på stripa en tur.
    Ha en fin en :)

tommy777 and Fredrik81 like this.
  13. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,617
    Bonuspoeng:
    183
    Hallais fra Oslo. Siste fulle arbeidsdag i dag før langhelg i Hong Kong. Bakerst i bussen med SAS er gjerne ikke verdens mest eksotiske sted å være, men blir spennende å prøve den nye kabinen ihvertfall. Kanskje jeg husker å ta noen bilder og kan mekke en liten rapport også.

Ha en kanonbra en!

14. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Hovedflyplassen,
    Har ikke hatt noen god natt, men det får stå for egen regning.
    Nå blir det full fart med ulike budsjetter !

Ha en god en !

15. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Skyfritt og kaldt - måtte kjøre kjerringa på jobb da hun ikke tør kjøre scooter mere pga endel glatte veier. Idag blir det barnefri, da kidsa skal overnatte til besteforeldre pga planleggingsdag i morra....

Ha en produktiv dag :)

16. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Gla' ettermiddag! Her skinner solen, det er 22 grader og jeg sitter inne.Premierer meg selv med en øl på terassen etter arbeidstid, tenker jeg.

#loddnummertre

17. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Kan vel også bidra med en liten sommersang, skrevet av en ikke-lenger-så-ung-mann fra Swindon.

#Loddnummerfire

18. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra Sunnmøre.

Her har roen senket seg etter en travel dag der alt annet skulle gjøres før man skal til frisør, besøke mor og pakke ned madamen, dattera og alt det andre som hører med før avreise til Oslo i morra. Gleder meg veldig til bryllupsfest på Ekebergresturanten på lørdag, forfest fredag og oppvarmingspils med en kamerat i morra kveld. På søndag er nok denne karen godt sliten, men da er det godt vi skal avslutte med to dager på Farris Bad i Larvik før turen går hjemover igjen.
    Er det forresten noen her som vet om toget mellom Oslo og Larvik og Larvik til Gardermoen er påvirket av streiken?

RoadKing liker dette
  19. nonstop

nonstop Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    I dag fikk jeg mail fra sas om ny reiseplan. Opprinnelig hadde jeg bestilt
    TRD - BGO - OSL - DUS
    men sas har endret dette til
    TRD - OSL - DUS
    Noen som vet hva jeg kan ha krav på her? Kan jeg få full bonusutelling på opprinnelig reiseplan? Kan jeg få avslag i pris? Sas sa jeg kunne protestere innen 10 dager. Og jeg som hadde gledet meg til å fly til BGO :\

20. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror ikke du kan forvente noe avslag i pris, men du burde kunne få poeng etter opprinnelig booket reiserute.

nonstop liker dette

Del denne siden