God onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av AcroN, 01. april 2015.

  1. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Onsdag pleier ikke å være noe favoritt, men når det er siste dagen på jobb før lang helg og påske ferie så er det en fin fin dag!

    Har sett stadig synkende oppmøte på jobb gjennom mandag og tirsdag, så i dag regner jeg med at det er rimelig fredlig og rolig :D

    Ha en fin onsdag og en nydelig påske!
     
    tommy777 liker dette
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Ah, nå håper jeg virkelig leverandøren har lagt alt utsyr klart for inspeksjon slik at det raskt blir påskeferie. Går og vurderer en snartur til Oslo, men tror det blir for mye stress.
     
    AcroN liker dette
  3. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Ikke alt er fryd og gammen med ferietid... Siste innlevering i dag for overtidslister og andre bilag før lønnskjøring. Men timelisten min er fortsatt ikke gjennomgått og godkjent, og har ikke sett noe til mine fire nærmeste sjefer som kan signere den uken her. Så da får man vel vente med å ta ut de ekstra pengene til Mai da :p
     
  4. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, flere glass med Havana Club 7 años hjalp mye i går kveld på forskjølelsen men i dag merker jeg ikke forskjell! Kan det ha vært promillen som spilte nesa en puss i går? Har alt vært på jobb i 1,5 time og det betyr nettopp at jeg kun har 2,5 time igjen av dagen før vi statsansatte kan ta påske B) Et brett med Kylle Kylle ligger og venter på meg i kjøleskapet :D

    Logget meg på SAS.no isted, og etter å ha kranglet meg forbi den kjedelige aprilspøken deres var det trist å se grunnpoengsaldoen stå på 0 når denne viste 43500 i går kveld. Satan! Blir sikkert mye fyll ikveld for å dempe sorgen.

    Ha en bedre dag.
     
    Islending and AcroN like this.
  5. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    1. April er en skikkelig balledag.

    [​IMG]

    Ha en fin påskeferie med eller uten bonuspoeng.
     
    Islending and stalek like this.
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God "morgen" fra Seattle. Siden styremøtet varte til kl 2300 og flyet GÅR kl 0500, fant jeg ut at jeg tar "skal med Widerøe, så jeg går rundt" trikset. Godt man har siste jobbdag for uken i dag.

    På tide å vekke fruen om en halvtimes tid. Ser virkelig frem til det.

    God påske!
     
    AcroN liker dette
  7. kwa

    kwa Høytflyvende

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    8
    Akkurat boardet SK4573 i solfylte Tromsø. Påskemodus er aktivert, og noen dager etterlengtet ferie skal nytes.

    God påske!
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    G'onsdag!
    Hadde en flott ettermiddag i går med deilig mat og vin ute på en av byens beste restauranter i godt selskap av en hyggelig kar flere av dere kjenner.

    Nå er det blitt onsdag som nesten er som en kort fredag å regne. Bare jobb til kl 14, så da gjelder det vel å få handlet inn litt så man har vått og tørt for de neste påskedagene.
    Skal bli greit med litt fred og ro og hvile nå noen dager.

    Gla påsk!
     
    AcroN liker dette
  9. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Då er det lagt ned stor innsats i å tømme det lokale samvirkelaget. Har fått bunkra opp med mat og diverse for helga.

    God påske!
     
  10. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Ble Oslotur så skal jeg tørre å be om gratis drikke med sas i dag bgo-osl? Skjønner jeg ikke skal be om diamond stickers ved innsjekk.
     
  11. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    [rant]

    God dag fra Turkish "Business Class" på vei mot Oslo. Som nevnt i en annen tråd: Turkish tilbyr det mest inkonsekvente produktet i den "seriøse" flyverden. Sitter nå i en eldgammel møkkamaskin med vanlige 3-setere med dårlig benplass og null IFE. Andre ganger flyr de ny maskin med skikkelige stoler, nye skjermer og godt utvalg av film. Samme gjelder på langdistanse: Du vet aldri hva du får! Lekeselskap!

    [/rant]
     
  12. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg er heilt einig, Jørgen.
    Det er jo heilt umogleg å vite kva du skal forvente på turen frå Oslo til Istanbul. Eg har kun fløge Economy og det er frykteleg irriterande når du hamnar på dei flya utan skjermar.
     
    Jørgen liker dette
  13. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja de har et utrolig antall forskjellige konfigurasjoner :-/

    Men. God mat i dag og meget bra crew.. Reddet litt av dagen. Bedre enn mange konkurrenter. Hadde jo True Detective på min strålende MS Surface også, så kom meg hjem :D
     
    afirm liker dette
  14. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Tjenaaa!

    Vært på jobb og rakk innom kollokviegruppen min på Stormen bibliotek før jeg nå har kommet meg hjem og skal tilbringe resten av denne Lille Skjærtorsdag foran mækk'n og knote på hjemmeeksamen. Vi får se hvordan det går.
     
  15. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Stavanger. Fristelsen det var å bare helt plutselig ta påskefri fikk sin straff i går, da en tilbyder ringte og ville ha flere opplysninger. Så da var det bare å innfinne seg på kontoret i morges. Det ble også tid til litt "privat arbeid" før en tuslet hjem.
    Nå nytes en øl og snart skal hjemmelaget pizza hives i ovnen.
    Ha en flott kveld :)
     
  16. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Geilo, har stått i x antall timer og preppet hele familien sine ski, både skøteski og klassisk, 10 par til sammen.
    Kan også opplyse at man ikke trenger å gå i kø på ski hvis man går ut ettet 18.00 ;)

    Fortsatt god påske :)
     
  17. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld, dagens flighter er unnagjort og jeg er tilbake i Tromsø for noen dager med jobbing mens dere andre har påskeferie.

    Dagens gode gjerning: Lære et eldre par på flyet hvordan aviser på SAS appen fungerer.
     
  18. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Maten til Turkish er jo nesten grunn nok til å velje dei, hadde dei berre vore litt betre på å tilby eit forutsigbart produkt når det gjeld flytype hadde det meste vore strålande.
     

Del denne siden