God søndag fra Wien

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 16. febr 2014.

1. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra herlige Wien.

Herlig at fruen kom over for ett par dager R&R, vi hadde en kjempefin dag her i går som ble avsluttet med en bedre middag hos Meinl. Litt for avansert for min smak, men det gikk ned.

Til sengs tidlig og etter 6 timer på nebbet, var man lys våken.

Blir Champagnebruch om noen timer her på Imperial før fruen reiser hjem på eftan i LH First mens jeg blir til onsdag.

Nyt søndagen

2. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Tjo bing! Lett i hodet etter en svært drøy borboun & cola i badestampen. Tror jeg kommer til å sove veldig godt. bai bai

Fnate liker dette
  3. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Mornings fra Berlin. Trøtt i trynet men sånn er det når Dass Kaptein bestemmer seg for å lande 40 min før skjema :p

Veldig fornøyd med AB Business. Mer om det senere ;)

Snart videre nordover. København og så Kristiansand i ettermiddag.

Ha en god søndag :)

Fnate and tommy777 like this.
  4. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdomf fra det Sørlandske!
    Her er man definitivt ikke lett i hodet etter en skikkelig guttefest i går. Og så ringer jobbtelefonen kl 9 om noe som har gått galt og må fikses straks. Så her sitter man da, og venter på at en IT kar skal ringe tilbake. For jeg vil tilbake i senga fort som rakker'n!

Natta!

5. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Lillestrøm. Småkjørt i kroppen etter en lang ferd i går.

Gleder meg sykt til å lese rapportene dine.

Cecilie liker dette
  6. LN-MOW

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen .. her skinner solen og jeg sitter her med siste innspurt på jobbhelgen. Litt sur på Fox som sender NASCAR istedet for Arsenal-Liverpool - men sånn er det ... Går på den spanske sportskanalen, men da jeg ikke har meksikanserpakken, hjelper det meg lite ..

7. LN-MOW

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Etterhvert bygger man opp et drittsekkfilter ... Det gjelder nok de fleste yrker hvor man jobber med kunder. Hilsen 30 år i bransjen.

tommy777 liker dette
  8. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Håper drittsekkfilteret var enabled for crewet jeg hadde CPH-FRA. ;)

Kan ikke si jeg var særlig hyggelig når jeg observerte de samme, eneste 3 containere i samme posisjon i 45 minutter. Men det var en annen som var mye verre enn meg. Den kvinnelige kapteinen ble dritforbanna og dro ned på tarmac etter det hadde gått en halvtime. Damen ordnet opp og fant endelig fatt i noen som kunne laste de tre containerne så vi kom oss avgårde.

God aften fra Wien! Tidlig brunch med fruen etterfulgt av en lang spasertur rundt Belvedere. Fruen avreiste med Lufthansen i First hjem og via Flynet, kunne hun rapportere at hun har fått hatt en OL gullmedalje rundt halsen. En snowboardberte fra Tahoe lot henne gjerne få ta bilder med henne og medaljen mv. Fruen kjører snowboard. Hørtes ut som de hadde det trivelig i F sammen.

0700 til Amsterdam står på tapetet i morgen med diverse møter med lojalitetskonger fra hele verden, bla. lunsj med Eurobonussjefen tirsdag. Hjem onsdag med BA.

Del denne siden