God søndag morgen:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 13. juli 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Siste morgen på Verdebs Ende for denne gang. Hjem for å vaske tøy og pakke kofferten... tirsdag er det avreise til Italia. Ha en flott søndag!
     
  2. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Ringvebukta i Trondheim. 23 grader and rising. Blå himmel, strålende sol og fornøyde unger som bader i passe lunka vann. Dagen skal snart toppes med et ettermiddagsskift i tårnet og sikkert alt som finns av vfr-trafikk i hele midt-norge! Goooo søndag!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hrmpf fra det Sørlandske!

    Her har man sovet dårlig i natt og i tillegg er det overskyet og det påstås at det skal komme regn i kveld og natt. Fysjom! Godt man har noe å klage på her i slaraffenlivet i skjærgården ......
     
  4. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God midt på dagen fra Oslo.
    Ikke stort som skjer idag, annet at man skal en tur på supern borti høgget her..
    Ellers blir det Tour de France på flimreboksen, og VM-finalen senere idag. Og blir alt som det burde bli der og håper - vinner Tyskland den finalen.

    Ha en bedre dag. [​IMG][​IMG]
     
  5. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
  6. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra en Lillestrømsofa med blikket ut av vinduet hvor tydeligvis fuktighet med smell kommer inn fra Sverige .... Bookingfingeren jobbet litt i går...
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra London Heathrow. Hadde feiende flott flight inn fra San Fransisco og nå sitter vi bare og venter på BA768 til Oslo. Kompisen min luktet helt hyssing etter å ha sittet og svettet i 10 timer på fly, så han er kommandert i dusjen her, alternativt at jeg booket han om til BA770.

    Næææh… Får vel stappe innpå litt champagne eller noe.

    Ha en fin dag
     
  8. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God dag/kveld fra The Chatwal.. VM-finale før jeg og fruen må finne oss en matbit!! Herlige dager :)
     

    Attached Files:

  9. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra San Francisco hvor SAS akkurat takser inn. Så en Norwegian 787 ved Gate i Oakland under innflygningen klokken 11:45. Ellers er Bonuslivet på Amerikansk innland interessant - videreforbindelsen min med UA er nå 5 timer forsinket, men selv med Platinum Status er man totalt Lounge Løs og det når man trenger det. Når jeg endelig fant et område hvor SFO-FREE WiFi virker, kom det en hyggelig epost om Seat Change fra 25J til 3A på 777en de neste 5 + timene og det er en av de 3 UA 777 med WiFi.
    Uansett blir det et kveldsbad og morgenbad som oppfordret av Forum Kapteinen
     

Del denne siden