Ser ut til at det er flere enn meg som har lat søndag? Her skal det ryddes litt (blir visst aldri ferdig), den nye snøfreseren skal testes, også må hunden ut i skogen en tur. For dere som sitter på kanten av stolen, og lurer på hvordan det går med de frosne vannrørene, så kan jeg melde om at to varmeovner på full guffe fikset biffen. Nyt søndagen!
På solkysten er det i dag +3 grader og overskyet .. våt nysne er kommet i natt, snart på tide med vår
Kjøttgryte putrer på komfyren, ved brenner i ovnen. Og jeg er lett nervøs før kveldens storkamp i premier league. Ynwa
God syndag frå Valdres. Ferdig meg eingod times skitur i godt tempo. 12 blå var fint med nyglida ski! Då begynner det å bli litt bookinger i appen, og vurderer om roadtrip i Sør-Spania, Sardinia eller Georgia er årets pappa og unger ferie?
God søndag ønskes alle fra en rolig søndag her på Lillestrøm. Benytter anledningen til å se gjennom bekreftelser og annet fra Widerøe for en reise som skal utføres i slutten av mai. Må si Widerøe har korte horisonter. Eller hvordan skal man ellers tolke det, når man mottar en slik mail og det er flere måneder til den skal gjennomføres?
Kanskje du må søke visum, og skaffe ny reiseforsikring? Eller så ser de an de reisende, og gir mere tid til forberedelser til de som ser ut som at de ikke er så reisevant.
God kveld frå Sunnfjord. Ribbe til middag etterfulgt av Unitedkamp og framleis tabelltopp. På den litt mindre ljose sida har generalstaben avlyst årets sumarferie til Asia. Det vert nok Europaferie i år. Då spørst det om ikkje kompanjongbilletten frå 2019 må brukast på å booke ein haustferie ein plass før den går ut. Grundig test av EVA til Australia kanskje?