God (?) søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travellingalf, 05. febr 2017.

1. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Ser ut som at jeg får æren av å starte god morgen tråden i dag. Antar at det er en del slitne personer rundt omkring i dag etter diverse MR og lørdag/helg generelt.
    Jeg avsluttet dagen i går med å reparere en tørketrommel og startet arbeidsdagen i dag med å reparere en vaskemaskin. Spennende dager i Olja med andre ord.

Håper dere får en fin søndag uten trøbbel i vaskeriet!

Bjoern In America liker dette
  2. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen frå Gardermoen. Dagens fyrste frokost er inntatt og i dag er det kun Sherlock Holmes og ein kjapp flytur heim som står på programmet.

Ha ein fin dag alle sammen!

3. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra rett utenfor Gardermoen.

Frokosten er inntatt og jeg skal snart hive meg på bussen inn mot flyplassen. Flyturen hjem blir bak i bussen, antar det er fortjent...

4. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,623
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, snøen laver ned og tirsdagens flight til Budapest er litt for langt unna til å slippe måking.

Masse snakk om SK2017 rundtomkring! Klarer ikke å finne ut hvor den flighten går, SAS kunne heller ikke hjelpe. Når jeg søker på altavista så får jeg bare opp bilder og videoer av fysisk forfalte mennesker som plager kroppen gjennom aktiviteter den slettes ikke ser ut til å ha godt av.

Får vel bare lete videre...

Upsaker liker dette
  5. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Radisson Blu Oslo Airport. Har spist en anstendig frokost med Mr. Stuttfeiten og skal snart tilbakelegge siste etappe til TRD (foran i bussen, selvfølgelig) i det avsindige fly/grøftefyll-stuntet som ble påbegynt i går.

I dag blir nok en rolig dag...

6. SAS-EBP

SAS-EBP SAS Pandion

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Lufthansa Senator lounge London, nå tid for frokost før SAS hjem til Stavanger! :)
    IMG_6135.JPG

7. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra huset i skogen. 2-åringen mente at dagen burde begynne kl 0745, så da gjorde den det.

Ha en fin dag, med eller uten dotter i ørene.

/koffert

8. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,833
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå ein stad mellom Vardø og Vadsø.

Her har det gått i edge-nett og øl, pluss litt jäger mot ein gryande influensa. Det har vore moro å følgje våre tapre krigarar på turen til Heathrow, neste gong vil eg vere med!
    For min del vert det endå ei natt her aust i Finnmark før eg sett kursen tilbake mot dei vanlege breddegrader.

Ha ein strålande søndag alle saman!

9. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,054
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag også her fra bartebyen. Sol ute, spredte skyer og sånn rundt null i temp. Fin dag med andre ord.
    Jeg har litt medfølelse med gutta på (hjem)tur ... eller ... nei, det har jeg vel egentlig ikke. Selvgjort er velgjort også dagen derpå ;)

SAS-EBP liker dette
  10. nonstop

nonstop Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    God søndag. Driver å sjekker litt priser på sas.no, og legger merke til at prisene på hjemreise eller utreise ofte blir grå og utilgjengelig når man velger når man velger en bestemt pris, slik at man må kjøpe forskjellige klasser tur og retur. For eksempel Google fanger ikke opp dette, og mener at man kan bestille en slik reise. Dette er sikkert en kjent sak, noen som vet hvorfor det er sånn? Eller hvordan man kan omgå det? Hvorfor vil ikke sas selge samme klasse begge veier, særlig når disse koster litt? (Dette er ikke så aktuelt for meg uansett, men bare lurer, eller sagt på en annen måte legger strategien klar). Og en annen ting, hvor kommer 6 netters/lørdag til søndag regelen fra? Noen håp at denne blir fjernet?

11. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    For å presse penger ut av forretningsreisende. En del av disse har familie og har ikke interesse av å være bortreist i en uke/over helga, men de må uansett reise.. Da må de bare punge ut.

På et eller annet tidspunkt vil nok dette og tvungen tur/retur falle ut. Mens de fleste "tradisjonelle" selskap holder foreløpig fast i dette ennå på langturer, ser vi at det er kun noen igjen på intra-Europa. KLM er en av disse..

nonstop liker dette
  12. Johnbern85

Johnbern85 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Go morgen fra Bergen. Turen i går ble avsluttet med et lite besøk av politi på flesland da EN person skal ødelegge for alle. Ellers en god natt søvn på 12 timer funker meget bra.

SAS-EBP liker dette
  13. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,145
    Bonuspoeng:
    293
    Hilsen fra Sofaen før jobb. Leser om gode argumenter for hvorfor sosial kunnskap om flyplass bør bli eget fag på skolen, i Aftenposten.

Attached Files:

Earl, lMartin and braathens safe like this.
  14. Martin F

Martin F Senior Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Kan like gjerne være SAS IT. Booket en gang en tur/retur OSL-EWR i Business Saver. Nettsiden ville ikke la meg kombinere de to flightene i samme klasse hver veg, så da booket jeg i appen istedenfor. :confused:

RoadKing and nonstop like this.
  15. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim. Hjemme etter dagstur til Fosen for å beskue påbegynt hytteprosjekt....foreløpig er vi innehavere av et stk stort hull i bakken...:)Men det blir etterhvert....:):)
    Nå middag til svigers.. Ha en super søndag :)

TOS_EBG liker dette
  16. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @Johnbern85 Fikk litt angst når jeg begynte å lese angående politi....

@SAS-EBP Du er en dag for seint ute da vi forlot London i går!

SAS-EBP liker dette
  17. SAS-EBP

SAS-EBP SAS Pandion

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    93
    Sorry!

Jeg satt og følgte med fra The Shard...:)

IMG_6112.JPG

Emirates A380:cool:

18. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Hang over - og teller bare timene til jeg kan legge hodet på puta igjen. o_O

19. Shanker

Shanker Medlem

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    33
    God...tja, ettermiddag er det vel, fra JFK. Her har man vært på reisefot i et drøyt døgn, startet i Hong Kong, og ankom med Asiana fra Seoul for litt over en time siden, og om tre timer venter 2A hos Lufthansa over Atlanteren.

Det er jo gøy å prøve forskjellige F-produkter og få mest mulig igjen for bonuspoengene, men i går kveld kunne jeg godt tenkt meg en god middag og god seng direkte til Europa. Uansett en opplevelse jeg kommer til å huske lenge, med Lufthansa, ANA og Asiana First på en og samme tur :)

Upsaker, RoadKing and Travellingalf like this.
  20. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    Sorry, A380 må vike unna!

I går var det to stykk A320 som var the shit, OY-KAN og OY-KAY på avgangene SK503 og SK506 :cool:

SAS-EBP liker dette

Del denne siden