God torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 26. febr 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    905
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!

    Tidlig på'n igjen, eller det vil si sent i seng.
    Akkurat ferdig med nattevakten. Rimelig klar for bingen akkurat nå.
    Har begynt å telle ned dagene til stranda i Dubai. Det blir helt riktig å komme seg unna vind og sludd til fordel for sol og varme.

    Ha en strøken dag!
     
    Fnate liker dette
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,972
    Likes mottatt:
    7,330
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Stavanger. Den flotte vårstemningen vi hadde for litt siden er borte vekk og vi har enda en dag i rekken av "blåstbort dagen". Om litt får en vel komme seg ut dørene og ut til Sola hvor arbeidsoppgavene venter. Flere tilbudsbeskrivelser er under utarbeidelse og bør ut i løpet av de neste par ukene, deriblant et par jobber i det Trønderske riket.

    Lag deg en fantastisk dag da! :)
     
  3. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Østre Aker`n. Har gått over de siste e-postene og nettopp hentet meg en kaffekopp før jeg skal få bygget sammen fire maskiner til en. Får ta en pause sånn etterhvert for å se om det ligger en spennende jobb der ute i
    markedet som kan være noe.

    Ha en fin dag!
     
  4. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen godtfolk!

    En tidlig morgen-joggis er unnagjort, og klar for en dag med...div. forefallent arbeid??

    Tilbake på Oslo vest etter en langrennsfri uke på balløya.

    Turen har vært innholdsrik og lærerik. Jeg har møtt mange gamle helter fra
    lagets storhetstid på 70- 80 tallet. Samt opplev et tap og en seier med dagens helter.

    Turen fra LHR var booket med sen SAS avgang for å kikke nærmere på T2 og loungene.

    Men 4 timer går fort i en god stol, bobler i glasset og noe godt å spise. Lufthansa Senator Lounge
    kunne tilby noe indisk med masse tilbehør, div oster, og sølte desserter. Jeg synes maten var
    knallbra, men etter en uke på engelsk pub-mat, så er selv pellets fra Felleskjøpet en delikatesse.

    Som sagt det var ikke lett å løfte på ræva før det sto boarding på tavla. Det ble ganske fult i loungen sånn
    ca 1630, men det er god plass mellom setene og ikke kø hverken ved matfatet eller på toalettene.

    Da er det på tide å røre sammen en full-english til frokost...eller bare et svenskt knas-brød kanskje...
     
    Fnate and KristianSk like this.
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra BOO! Morgenavgangene er sendt avgårde skarpt i rute og nå venter det noen formiddagsavganger før jeg er ferdig for dagen.

    Etterpå skal jeg knote litt med hjemmeeksamen. :eek:
     
    SASDC8 liker dette
  6. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,899
    Likes mottatt:
    2,001
    Bonuspoeng:
    113
    Ohayō gozaimasu! I dag er det kontordag med besøk av kunder fra Japan. Det er artig, dress er renset og skoene pusset. Har øvd på bukking og gavene er klar til gaveoverrekkelsessermoni. Det blir ikke noe business om man ikke gjør tingene riktig. Og når storhøvdingen fra Tokyo tar turen må ting være på stell. Artig at høvdingen har med seg entourage på 7 personer. Jeg tror ikke han snakker så godt engelsk...

    Yoi ichinichi o!
     
    PlusGo, Travellingalf, Fnate and 2 others like this.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ahhh! Torsdag! Endelig begynner det å ligne på helg snart!
    Pluss 3 grader, grått men god luft. Fikk meg nesten til å drite i jobb og heller gå meg en tur til hytta eller i skogen. Men bare nesten altså. Litt mye å gjørra på kontoret lissom.
    Ingen store planer for kvelden heller. Ikke helga heller, siden de valgte å gi de 18 millionene i Viking Lotto til noen andre. Drittsekker! Hadde passet så greit inn lissom.
    Er det rart jeg drikker lissom?

    Har du begynt som flyplassassistent i Widerøe eller??
     
    Fnate liker dette
  8. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Say what?

    God morgenish fra Bodø.

    9 timers kontordag før SAS tar meg til OSL via TRD, da direkteflyene var fulle/sykt dyre ned i dag. Skal bli skikkelig godt å fly litt igjen, selv om det er 737-600 for alle penga :)

    Ha en super torsdag, med eller uten norskl gull!
     
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg løper bare rundt med to iPads og spør om folks reisevaner :D
     
    SASDC8 liker dette
  10. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Når det skal rekrutteres noen internt som skal ha ansvar for priority boarding må du tre frem!
     
    Last edited: 26. febr 2015
    SASDC8, no-backpacker and Cecilie like this.
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hællææææ

    Hjemmekontor i dag. Det betød å sove lenge. Det er fint. Litt kaffe er stappet innpå. Innboksen er rimelig tom. Men jeg har slikt at gjøre.

    Snart skal jeg ut og finne noen kyllingvinger eller noe annet graps til lunch. Så skal jeg sitte og glede meg til hyttehelg i Valdres. Det blir så fint.

    Når jeg ikke gleder meg til det, skal jeg glede meg til å dra på ferie og ha VIP-tur hos Boeing i neste uke. Good times.

    Ta-daaaaa
     
  12. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Vvvvvrrrrrræææææællllll

    Sitter en skummel dame med masse piercinger ovenfor meg på t-banen. Hun kunne sikkert skremt FAEN PÅ FLATMARK. Får gripe tak i hånda til den snertene snella som sitter ved siden av.
    Hvorfor folk tar så mye piercinger er for meg helt uforståelig.

    God formiddag
    Har lite å melde. Kan jo opplyse om været. Overskyet og fare for regn.

    Ønsker dere en fin torsdag!
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,235
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag fra ett grått Sunnmøre.

    Jeg har heller ingen store planer for dagen annet enn å bli med noen i familien på visning i kveld, så i dag har jeg sovet til jeg våknet av meg selv. Fantastisk deilig og nå er det stafett på TV for alle penga og en kopp kaffi eller tre.

    He en fin-fin dag folkens!
     
  14. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Bergen.
    Her er det også blåsbortdag OG regn OG sludd = dårlig kombo. Tok derfor en sjefsavgjørelse om å ha gjemmekontor i dag, dvs. det ble mekket noe mat, en liten testrunde før jeg skal til Oslo neste helg. NÅ må jeg bare finne noen som kan testsmake... :)

    Xxx.
     
  15. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    917
    Likes mottatt:
    303
    Bonuspoeng:
    63
    Ah, herlig å ikke skulle være på helikopteret som ble kansellert nettopp. Ny nattevakt foran meg før turen forhåpentligvis går hjemover i morgen.
     
    Travellingalf liker dette
  16. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle egentlig vært landet på OSL nå jeg, men isteden sitter jeg i flyet på KSU. Mellomlandingen på TRD gikk dårlig med 64 knots fra sør/øst (les på tvers av rullebanen).

    Får da sjekket SAS sin berømte "when things hit the fan" kompetanse, og så langt er det helt ok da jeg har fått min andre Carlsberg :)
     

Del denne siden