God lørdag fra OSL, her er vi alt i sving da fruen fikk massivt anfall av reisesommerfugler og gikk og hentet frokost, slo på lyset og deklarerte at «nu er det dags!» lenge før ethvert fornuftig menneske ville gjort Så om litt er vi på vei mot terminalen, og om jeg inne tar helt feil blir vi sittende og dingle der borte temmelig lenge
God morgen! Det regner. Og hunden vil ikke ut, fordi da blir han våt.. Må til fastlandet i dag også, fordi jeg ikke leser all informasjon som gis. Komfyren som kom i går har selvfølgelig ikke kabel ferdig montert. Det er ekstrautstyr.. Jaja. Sånn går no dagan.
God lørdag morra fra Olja også. Ser @Sonictravel har starta dagen i dag lenge før de fleste andre og du har min fulle sympati. Greit man skal på tur, men å starte dagen så tidlig er aldri noe særlig. Lite nytt fra Olja, men vi har i alle fall ett strålende vær for tiden. Ikke ofte man ser det så stille her ute og at det er så varmt. Problemet med det er at tåka gjerne kommer sigende, men satser på at den holder seg borte på onsdag når jeg skal hjem i alle fall! Tok ett par bilder fra lugaren sent i går kveld. Ikke hotellutsikt akkurat, men likevel ikke så verst;
Du får gi en sitrep fra avgangshallen etterhvert, fruen ligger et godt stykke bak deg, men er like engstelig for lange køer.
Sonictravel skriver reisebrev av turen: https://insideflyer.no/forums/threa...tur-til-karibien-om-vi-kommer-så-langt.16784/
Lange køer i halv fire tiden, litt usikker på om det har noen overføringsverdi og/eller om det var kø for alle flyselskaper. Vi hadde sjekket inn i går kveld så kunne gå forbi det verste mayhemet, sikkerhetskøen som normalt
God morgon frå Sunnfjord. Madammen er som alltid på jobb og han far held fortet heime. Det skal bli godt å få vaksine til veka. På høg tid ettersom eg ikkje drikk koronamedisin medan eg er på diett. Bygge lager fram til permisjonen er over kan eg i det minste gjere. Eg får håpe dei har noko Montaubret att på Bergenspola når svigerfamilien skal hentast på BGO om nokre veker.
Solkysten er ikke i nærheten av Bonaire ., men det er greit her også .. Trening har fått en helt ny betydning for tiden, å flytte underarmen tre cm lenger bortover en bordplate enn i går er en liten seier .. du verden! På mandag skal jeg til fysioterapeut for første gang og får sikkert kjeft for at jeg har trent for lite. Nå tar vi en tur på hytten med sjømat og test av Montaubret. Må jo sjekke om resten av kassen skal lagres eller drikkes ..
God midt-på-dagen fra Oslo. Det detter noe ned fra himmelen, lurer på om det er det de kaller regn. Ellers ikke mye på agendaen, selv om feriemodus er aktivert. Ut skal man ikke hvertfall, før det ikke regner mere. Har BIG JET TV sin stream fra LHR på flimreboksen i bakgrunnen her, det er det nærmeste en kommer ett fly. Hvertfall i dag. Ha en bedre lørdag med oppslått eller nedslått paraply.
Norges ferie er i gang. Lenger sør kommer jeg ikke uten papirarbeid og koronatester. Det blåste såpass at jeg til og med fikk en svung på den hårmanken jeg har igjen
Feriemodus. 28 grader og bading. Litt badering-bak-båten med ungene, det var innafor. Ellers gå sakte aksjon, som det skal være på ferie. Nå roer man seg enda litt ned med en Oban i glasset og ser på fjellene.
Jepp Må bare få sortert litt samt delt bilder, samt følge opp litt ting fra jobben. Landa akkoratt i LA, blir her nokre dagar med litt meir ferie