Halla! Dagens Points bargain endte med en hel uke i Japan(Tokyo) men som vi alle vet, kaldt der i Februar.. Så lusker litt på en svipptur nedom Guam dele av oppholdet.. United/ana flyr direkte.. Men er det verdt det? Er Guam et fantastisk reisemål? C
Hilton på Guam ser ut som en plass det skal gå å holde ut noen dager. Ikke vært der, bare sjekke rundt for bruk at CT..
Vi fløy United fra Osaka til Guam i sommer, med retur til Nagoya. Fungerte fint - businesskabinen hadde brede, gode seter med grei tilbakelening. Drikkeutvalget var heller ikke så dårlig - fikk champis og rødvin, og da er jeg ofte fornøyd. En artig sak var at vi faktisk fikk utdelt tøfler Og biff som dessverre var helt gummi
Vi bodde på Hilton, og det var helt suverent. Det er mulig å bestille rom med tilgang til lounge med frokost og fri bar et par timer på kvelden. I tillegg har hotellet en egen premium-avdeling som kalles The Tasi Club. Vi bodde der, og kanskje var drikkevarene litt bedre enn i den andre loungen, men fikk ikke sjekket det siden man ikke får tilgang til begge. Rødvinen var iallefall tipp-topp (Montes Reserva). Matserveringen på kvelden var noe småtteri, men flott presentert. Utsikten fra rommet var det ikke mye å klage på
Forøvrig var Guam en vakker, liten øy. Vi leide bil og kjørte rundt halve øya på en halv dag. Vi brukte tre døgn på Guam, og det var igrunnen nok hvis man ikke er svært interessert i krigshistorie eller er hekta på badeferie.
Supert! Nei, badeferie er ikke høyst på listen over favorittferier! Var mer for å få noen dager varme i kroppen.. C
Dykking og vannaktiviteter på Guam Plask rundt i vannet, på overflaten eller under da har du nok å oppleve.
Hilton Flash Sale. No kan du ordne deg rimeleg hotell både i Japan og på Guam, dersom du vil gje avkall på noko fleksibilitet.
Kom opp dette hilton hotellet som ble anbefalt tidligere, til 180 USD natten på TASI delen av hotellet.. Men jeg liker fleksibilitet, så jeg tror nok det blir å avvente.. Er ikke 100% på Guam enda.. C