Ha en flott søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jan Fredrik, 26. juli 2015.

  1. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen hjemmefra på Snarøya.

    Tilbake fra turen til Haugesund. Endelig. Det ble en lang og slitsom busstur hjem.

    Deilig å kunne sove en del timer, har ingenting før et møte kl. 16 i dag.

    Ha en flott søndag, håper dere får mer ut av den enn jeg gjør. God natt!
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad søndag fra Ris. Ingen ting, absolutt ingen ting på programmet i dag:) Ha en flott søndag du også!
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Nydelig søndag her i Bangkok, og bare litt trang hjelm etter gårsdagens festligheter ;)

    Ingenting slår å ligge pal på en solseng i 34 varmegrader, og vente på at klokken blir 14 så jeg kan starte med en øl eller to, uten at min bedre halvdel blir dritsur av den grunn :D
     
    Last edited: 26. juli 2015
    John in The Tower liker dette
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et grått Paris. Dagen går med til å følge Tour de France feltet opp og ned Champs Elysees. Dette bli rått.

    God søndag til dere alle.
     
  5. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Trondheim! En tom SAS Café!
     

    Attached Files:

  6. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Scandic Karasjok! Slektstreffet er over, ligger på rommet og drøyer utsjekk. Skal være litt turist i eget fylke før vi kjører de 20 milene hjem. Tror internkommunikasjonen på hotellet bør forbedres; vi fikk beskjed om frokost 6.30-10, gamlingene fikk beskjed 7-10.30 og virkeligheten var 7-9.30.

    Ha en fortsatt god søndag! :)
     
  7. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig har regnet gitt seg i Kristiansand,
    Da blir det en tur ut med speilrefleks for å se på Tall Ships Races som pågår denne helga.
    Ha en fin dag!
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Ja endelig er Sørlandet grundige og ferdig vasket for denne gang.
    Sitter på terrassen på hytta og nyter varme fra solen. Godt med vind i dag også, men heldigvis i en mer gunstig vindretning som gir le her. Kraftig høyvann i dag. Kanskje ikke så rart etter 20 timers regnvær?

    I dag blir det en tur til byen for å ta en dusj og handle litt. Pluss en tur i byen for å se på seilskutene og det øvrige livet i havna.

    Livet er visst ikke verst. Og så er det øl i kjøleskapet og barskapet er velfylt.
    Er det rart jeg drikker?
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra rute 810.....hurtigbåten Trondheim-Vanvikan. Ei natt på Radisson Blu Værnes med junior var stor suksess, han var meeeeget fornøyd med å se jumbo for første gang,samt se på fly fra vinduet på hotellrommet.
    Straks avlevering av nevnte junior til mora,som fremdeles har ferie,siden jeg begynner på jobb i morra. Hun kommer hjem onsdag....dermed fri hjemme i tre dager :) :) :)
    image.jpg
     
    SASDC8, watchaddicted and Fnate like this.
  10. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Siste fridagen før det er tilbake på jobb etter ferien. Regner ganske godt ute i dag. Så jeg og samboeren har funnet veien til gymmet på jobben. Så blir det nok sofaen resten av dagen :)

    God søndag!
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Siste dag av ferien. Sov til kl 14.00, så det blir nok sabla gøy å opp tidlig i morgen igjen. Men det blir greit å komme tilbake i jobb igjen. Merker at jeg har fått nok av å suse rundt og kose meg. Er klar for litt action igjen.

    Ha en strålende dag.
     
    SASDC8 liker dette
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Mmmmmmmmmmm ....... klokken er bare 10 og føles som mye senere ... urk. Mao. hæljevakt. Godt og varmt her i vestenden av VPN-tunellen. Aircondition går for full guffe og jeg drikker kaffe for å holde meg varm.

    P13 går på radioen og folk fra fjern og nær plager meg per mail og Fjasbook ... Må denne dagen snart ta slutt så jeg kan få meg en øl!
     
  13. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra DY1363 DUB-OSL og deretter TRD. Ryker nok på en smell på OSL om bagasjen tar med en ett minutt.
    Etter 10 flyplasser og 20 legs er sommerens reiser over. Om vi kommer oss hjem i kveld da..
    Reisekalenderen for aug-okt begynner å ta form så det er bare å pusse Rimowan og gjøre klart til neste runde.
    Og opp i det hele, Trondheim Triatlon og Trondheim Maraton.
    Hvis noen finner meg sovende i bollekurva på TRD så er det ingen grunn til panikk...
    Goo sønda!
     
  14. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Update;
    Rakk connection men gud bedre som jeg hater OSL når man skal videre domestic.
     
    vegardg liker dette

Del denne siden