Hannover airport, har SAS egen innsjekking?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av FlyerOslo, 16. nov 2022.

Tags:
  1. FlyerOslo

    FlyerOslo Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg skal fly t/r HAJ med SAS og vet noen om SAS har egen innsjekkings skranke på Hannover aiport
    eller om man bruker Lufthansa sin?
    Det er kun 1 flyving på kvelden med SAS fra HAJ, så jeg håper ikke de har det for da åpner den kun kort tid før. I DUS kan man ikke sjekke inn hos Lufthansa når man flyr med SAS, men heldigvis har SAS flere flyvninger så skranken er åpen i flere tidsrom per dag.
     
    CrotchRocket liker dette
  2. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    527
    Likes mottatt:
    1,499
    Bonuspoeng:
    93
    Fant et bilde på nett, ukjent årstall, da var det i hvert fall egen skranke.
    141086.jpg
     
    FlyerOslo liker dette
  3. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Har flydd inn og ut av Hannover 4 ganger, og husker ikke helt dessverre :) Men flyplassen er så liten, og det har knapt vært folk der så det har vært null problem å finne skranken som indikeres i avgangshallen. Burde ikke være noe problem
     
    FlyerOslo liker dette
  4. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,151
    Likes mottatt:
    3,178
    Bonuspoeng:
    113
    Et sjekk på hannover-airport.de sier at SAS disse dager har innsjekk A109-110.

    Alle Lufthansa fly har innsjekk A114-119. Da vil jeg tro at SAS har eget innsjekk. Egentlig litt synd, slike opplegg er jo nesten en garanti for kø, spesielt når man - som brorparten av passasjerene - dukker opp nøyaktig to timer for avgang.
     
    FlyerOslo liker dette
  5. FlyerOslo

    FlyerOslo Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for alle innspillene :) Da ser det ut som det ikke er noen vits å komme veldig tidlig til flyplassen for å dra til lounge for jeg må vente til SAS innsjekk har åpnet.
     
  6. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,151
    Likes mottatt:
    3,178
    Bonuspoeng:
    113
    Off-topic, men jeg tror du ville angre på å bruke mye av tiden din LH loungene der uansett. Jeg har ikke vært i Hannover, men (f.eks.) i MUC har LH sitt lounge tilbud blitt mye dårligere etter pandemien. Og LH sine loungene på disse småflyplassene var jo allerede ikke noe å skrytte av før pandemien.

    Eneste grunn for å komme tidlig kan være køen i sikkerhetskontrollen. Men nå er det jo ikke ferie der heller...
     
  7. FlyerOslo

    FlyerOslo Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Det var null kø da jeg sjekket inn og 2 skranker oppe for denne flighten. Ruten flys av en ATR 72-600 så det er ikke så mange pax og mange har nok kun carry on også :)
     

Del denne siden