Hilton Diamond vs Hyatt Exploralist i Tokyo

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Sykkelthor, 10. juni 2024.

  1. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    713
    Bonuspoeng:
    93
    Hva ville vel en regnfylt mandag vært uten et luksusproblem?

    Jeg skal til Tokyo i juli. Har vært ute av hotellgamet en god stund, men ser at jeg har mulighet for å få enten Hilton Diamant eller Hyatt Exploralist via arbeidsgiver. Er det noen som har en formening om hva som er mest morsomt i Tokyo og evt Osaka? I Tokyo ser det ut som Hyatt Regency og Hilton Tokyo ligger vegg i vegg, så lokasjonen er litt same same.
     
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    3,136
    Likes mottatt:
    9,291
    Bonuspoeng:
    183
    Hilton diamond er toppstatus. Hyatt explorist mid level. HIlton er da klart best, men på samme nivå er Hyatt mye bedre.
     
    Sykkelthor liker dette
  3. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,309
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke så veldig mye å få ut av Hilton Diamond i Tokyo etter min erfaring. Fikk frokost......
     
    Sykkelthor liker dette
  4. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,407
    Likes mottatt:
    10,400
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, det er to forskjellige ligaer som @milehigh også er inne på.
    Hilton Diamond er kanskje den letteste toppstatusen å få, i USA får du den med et AmEx-kort som koster $550 i året.

    Toppstatus med Hyatt må tjenes, den blir ikke gitt bort på samme måte. Hyatt Explorist får man etter 30 netter, toppstatus som er Globalist får man ikke før etter 60.

    For tråstarter sin del tror jeg nok alikevel at det er best å gå for Hilton, hvis ikke det er planer om å bruke Hyatt mer i fremtiden.
     
    Sykkelthor liker dette
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,100
    Likes mottatt:
    33,406
    Bonuspoeng:
    293
    Kan fortelle at jeg bodde på Hilton Shinjuku i 2012, var Diamant og fikk den mest hårete oppgraderingen noen sinne. Suite med daglig stue, gjesterom, to bad og når club' ble full ble vi sendt over i et eget rom, rett overfor suiten. Kunne egentlig tatt med oss det vi ville over i suiten.
    Hotellet var ikke spesielt nytt, så det vistes jo, men bevares...
     
    EndreD, phileas and holmen like this.

Del denne siden