Hei, Jeg har en CT som løper ut 31 desember som jeg ikke får benyttet. Jeg ser heller ikke at det blir noe reising med det første heller. Sikert fler i samme situasjon. Hva gjør dere og hva burde man gjøre?
Bestille en reise Du kan legge inn en bestilling høsten neste år, er vel det nærmeste du kommer noe som kan gjennomføres.
Og nå er det vel "bekreftet" at utløpsdatoen blir forskjøvet til mars (?) også, så da har man i alle fall litt bedre tid på seg.
For CT på Premium 28.2 og 31.3 for Elite sies det. (Ingen utvidelse for classic) SAS skal visstnok publisere dette offentlig i morgen ifm Amex i dag..
Hyggelig mail: Hei @drsyk Verdikupongen din som utløper 31/12 2020 vil bli forlenget til 31/3 2021. Verdikupongen innebærer at du kan bestille en valgfri bonusreise til halve poengprisen. Poengrabatten gjelder for bonusreiser med SAS og Star Alliance for inntil to personer, med forbehold om tilgjengelighet. Vær oppmerksom på at du må gjøre reisebestillingen senest 31/3 2021. Reisetidspunkt kan være senere.