Prisene er alltid like ut fra sjekkene jeg har gjort, så jeg kjøper alltid via CDON og så leverer Computersalg. CDON kan ha høyere Trumf (beroende på innkjøp) og tar Amex!
Samme med meg. Har sendt henvendelse til kundeservice så får vi se. Avbestiller du abonnementet etter en tid?
Ser om det endrer seg når statusen går fra "Under behandling" til "Bekreftet". Regner vel med å gå videre til en annen operatør etterhvert, men bør nok i det minste ha betalt minst én faktura først
Min har fått status «bekreftet» men står fortsatt på 312kr. Kundeservice har svart at de må ha flere opplysninger og ordrebekreftelse så får vi se.
Jeg fikk bare tilbakemelding fra kundeservice om at de skulle fikse det, og beløpet ble rettet opp i løpet av noen dager. Status har vært «bekreftet» i noen uker.
Det har ordnet seg automatisk for meg tidligere, uten at jeg tør å love at det samme vil skje for deg. Når det gjelder Computersalg er det en butikk jeg aldri kommer til å handle hos, da det er en dansk butikk som kun leier norsk mva-nummer for å sende hit, med de problemene det nesten garantert fører til om noe skulle gå galt med varen.
Det er et svært godt poeng, skal tenke på det til neste gang. Liker best å støtte norske nettbutikker
Benytter meg av angrerettskjema hvis det ikke er rettet på innen 14 dager etter bestilling. Oppgir da som grunn at de lover 620 Trumf og gir bare halvparten.
Eventuelt kan alle som bestiller stresse ned. Ice poengene blir nok justert om en stund. Det er trumf dette. Ikke noe som skjer på dagen.
Jeg er helt fersk her og tok i bruk viatrumf for første gang i januar. Det vil si; jeg trodde jeg tok det i bruk. Når jeg logget inn ble jeg jeg forwardet tilbake til førstesiden, men denne var helt uendret. Stod fortsatt "Logg inn med Trumf". Etter forsøk i flere browsere og på flere enheter konkluderte jeg med at det måtte være et dårlig grensesnitt. Jeg fikk tross alt ingen feilmeldinger, og inne på "kupongen" stod det at de hadde registrert mitt besøk og at eventuelle poeng fra handel ville vises innen 7 dager. På denne bakgrunn gjorde jeg kjøp hos henholdsvis Lampegiganten.no og Bakeren og Kokken. Da poengene uteble kontaktet jeg kundeservice, meldte feil og ba om etterregistrering av poeng mot oversending av kvittering. På dette svarer de tilbake at de ikke har noen mulighet til å etterregistrere poeng siden jeg ikke var pålogget. Nå har min tilgang akkurat blitt fikset, og det er åpenbart at feilen lå hos Viatrumf. Noen som har opplevd noe lignende, og har erfaring med etterregistrering av poeng på et tilsvarende grunnlag? Tips for å få registrert disse poengene mottas med takk!
Tror nok dessverre du må anse de poengene som tapt. Hvis kjøpet ikke er registrert, så får du ikke etterregistrert det heller.
Kan jeg legge inn flere bestillinger på Ice abonnement på forskjellige personer, en bestilling gjennom viatrumf for hver person, og få trumf på alle?
Det har gått tidligere, skjønner du. Jeg tenker at det har vært et abonnement per måned per nummer/bestilling. Vet ikke om noen har andre erfaringer?
Dette går helt fint. Lurt å la det gå litt tid mellom hver registreing, hvis du har anledning. Kilde: Viatrumf kundeservice
Er det noe som har skjedd nå med viatrumf? Jeg bestiller månedtlig varer fra gymgrossisten og har alltid fått poeng via viatrumf på dette. Nå har jeg ikke fått poeng siden november i fjor. Det kommer ikke opp i oversikten en gang. Siste gangen jeg bestilte var på søndag, da brukte jeg bærbar pc, slo på inkognito modus, og slo av «block third-party cookies». Fremdeles kommer ikke kjøpet inn. Hva er den sikreste måten å gjøre det på for å forsikre seg at kjøpet kommer inn på min viatrumf konto? Er det greit å bruke ipad i privat fane modus?
Gjorde også et kjøp hos Gymgrossisten for et par dager siden som ikke er kommet inn enda. Virker som problemet ligger hos dem da alle andre butikker har kommet inn fortløpende den siste måneden.
Ser at Tanum er borte fra viatrumf nå. Ark ble fjernet for en stund tilbake, så nå er det kun adlibris som gir poeng på bøker