Skal fly fra Athen til Oslo i sommer. Har fly premium. Så tenkte å vente på at det ble ledige Pro-billetter, men så endte jeg opp med å reflektere... Er det egentlig noen goder i Plus jeg foretrekker over å sitte ved nødutgang i Go? Er maten bedre? Synes den jevnt over skuffer innenfor Europa. Sitter litt lengre foran. Men.. meh. Er det egentlig noen fordeler?
Det er akkurat den samme maten du kan kjøpe i Go, som du får gratis i Plus. Forskjellen er bare at i Go kan du velge på forhånd om du vil ha kjøtt, fisk, kylling, etc., men i Plus må du ta det du får
Enig, ingen forskjell. Maten i plus er så elendig at en medbrakt baguette med ost og skinke er å foretrekke. I tillegg spise i loungen.
Syns maten i SAS sine lounger har blitt mye bedre over det siste året. Absolutt å foretrekke over det man får på flyet.
Jeg foretrekker faktisk Go, for da får jeg valgt sete med ekstra benplass Eneste ulempe er nå at det ikke finnes fullflex Go lenger.
Jeg har for mange år siden sluttet å reise med SAS i Europa pga alt for høye priser relatert til servicenivå. Flyr derfor Lufthansa og fortrinnsvis i business!
Om det ikke er bonusbillett, så er det jo poengopptjening, men på en bonusbillett? Jeg har ikke åpnet/tatt imot kuben/boksen på flere år nå. Og når jeg ser rundt meg, så nei, det er ikke mat for meg. Litt avhengig av flylengde og få noe snacks, men på kortere flights...med mine 195, så er go og diamant vel så hyggelig.
Jeg bestilte billetter til BKK, og fikk et valg som heter Go Pro, og det er såvidt jeg skjønner full flex. Aldri hørt om den klassen tidligere.