Hvit mandag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 11. jan 2016.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Endelig kom sneen... hvitt og fint ute og litt mildere enn så lenge. På plass på brygga og her blir jeg vel store deler av dagen. Ha en fin start på uken!
     
  2. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,560
    Likes mottatt:
    4,288
    Bonuspoeng:
    113
    Mornings, dagen startet kl 5 med snømåking til den store guldmedalje. Nå SK803 til LHR hvor fra turen går videre med TG911 i first til BKK.
    God dag til dere alle
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Trondheim :)
    Hjemmedag med minstemann idag, får håpe det blir bare idag...
    Rapporteres om 0 grader idag,og litt vind i tillegg.
    Ha en strålende mandag :):)
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra hjemmekontoret. Tidligt oppe idag - junior fylder 9 år og han blev overrasket med bacon og æg inden han skulle i skole.

    En hel del på programmet idag og så skal fiber-folkene gøre et nyt forsøg på at overholde deres nye aftale idag. Med lidt (meget) held, så har vi 1000 mbit/s internet inden dagens udgang.

    God dag til alle...
     
    Last edited: 11. jan 2016
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et overraskende mildt Oslo. På vei ned til hovedkontoret for litt møtevirksomhet og annen moro. Begynner å klø i bookingfingeren med kun Bergen booket i februar, men har en liten plan om at Istanbul via Athen kan være en gullgruve for å rekvalifisere hos Aegean og få brukt opp noen upgrade vouchers.
     
  6. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,294
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra kafebua på TRD. Smekk fullt på en vanlig mandag formiddag, rundt 35-40 er presset inn her!
    SK2881 til Cph er noe forsinket, og man har satt inn en 320 på ruten i motsetning til den vanlige crj900. Heldigvis(?) er SK925 enda mer forsinket. Kanskje bytte til en oppgradert 330/340-maskin? Lov å håpe i alle fall.
     
  7. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergen, på vei til Oslo. Fint og klart i Bergen, men har hørt rykter om snø og senere bikkjekaldt i hovedstaden. Gleder meg ikke til kulden... brrrr...

    Xxx.
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra det Sørlandske. Om den er så god, vet jeg ikke helt.
    Null grader ute og snøen er temmelig våt og slapsete. Ser med gru frem til det fryser på igjen. Da blir det å finne frem skøytene tipper jeg.

    Bursdag i heimen hos oss også i dag, da eldstemann fyller 11 år. Herrejemini så fort tiden flyr..... Jaja. Han fikk kake på sengen i dag, og i ettermiddag blir det middag på McDonalds og deretter kakeparty hos farmor.

    Og jeg har kommet meg på jobb. Nok av oppgaver å ta fatt på så jeg kan jo ikke bare sitte her og skrive god morgen-post resten av dagen.... Arbeta jævlar. I døden kan ni hvila. Eller no sånnt....

    Ha ha! Den har vi hørt maaaange ganger før nå....
     
    Flemming Poulsen liker dette
  9. Bernhard2

    Bernhard2 Medlem

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Starter dagen med en jobbtur til Røros. Ikke med fly men tog :/ så hjem til Trondheim og pakke til Krakow i morgen :)
     
  10. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra det sørligste!
    Mandagen er sånn ca slutt, og godt er det.

    Ha en fin kveld, enten du er 11 eller mer :)
     
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Skedsmokorset. Har faktisk inntatt horisontalen i senga og leser litt på InsideFlyer mens jeg venter på at kona skal se ferdig serien sin (Power på HBO) og joine meg. Ikke noe vits i å prøve å sove før hun kommer, for uansett skal det oppsummeres litt! Jaja, får vel håpe på noen timer i natt også for i morgen skal jeg på Ullevål igjen og gi blodplater til noen trengende kreftpasienter.
    God natt!
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    "Oppsummere litt"... Er det det man kaller det i disse moderne tider? :eek::D:p
     
    Are and Kjakan like this.
  13. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Haha! Var nok verbalt og ikke oralt, hvis det var det du tenkte på...:eek::cool::p:D
     
    Are and Bizflyer like this.

Del denne siden