Hvor blir det av poengene??

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Eddie47, 14. mai 2019.

  1. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Men garantert mer tilfredsstillende! ;)
     
    Axxsv liker dette
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    [email protected]
     
    Axxsv liker dette
  3. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    Det har vært forsinkelse i registreringen for mange siden Juni. Det har tatt opptil 10-11 dager før reiser har blitt registrert. Har ca 380 SAS flights i året og normalt sett har det tatt 24-36 timer, men etter medio Juni har det tatt mye mer tid. Diamond Danmark innrømmet at det var en bug i systemet, mens SAS Kundeservice mente det var feil i navnet mitt (som ikke er endret på noen av bookingene). Og ja mitt EB nummer er korrekt registrert på alle reiser.
     
    NoLimit, Eddie47, Axxsv and 1 other person like this.
  4. wheitmann

    wheitmann Medlem

    Innlegg:
    89
    Likes mottatt:
    345
    Bonuspoeng:
    53
    Merker også at det er noe treghet i registrering av EB-poeng, men da kun på reiser fra utlandet tilbake til Oslo...merkelig. Er litt kjipt, da jeg nærmer meg slutten av opptjeningsperioden min snart, og trenger at poeng kommer frem i tide.
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,185
    Bonuspoeng:
    293
    De blir uansett kreditert til riktig dato, så de vil telle i denne perioden. Grace-perioden på 3 måneder er for at disse poengene skal kunne ordnes opp i.
     
    wheitmann liker dette
  6. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Hei håper dette er relevant tråd. Jeg har lenge hatt meldinger om problemer med trumf-poeng fra Esso. Det har stått en melding om forsinkelsen (siden ultimo mai). Nå er meldingen borte, jeg har riktignok fått en 100 TKr= 1500 EBP, men overføringen er ikke spesifisert. Er det andre som savner Esso-trumf?
     

Del denne siden