Hvor bor man i London?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Hege Anita, 20. sept 2013.

Tags:
  1. Claus

Claus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    356
    Bonuspoeng:
    63
    Vi bodde på City Sleeper v/Russell Square da vi var der i juli 2023. Turen ble bestilt på kort varsel (1 uke) og dette hotellet kom klart best ut. Hotellet var nyoppusset, rommet var mye bedre enn ventet og frokosten var brukbar. Jeg meldte meg inn og bestilte fra hjemmesiden og fikk bedre pris enn gjennom Hotels.com el Expedia. Piccadilly Line går direkte fra Heathrow til Russell Sq.

democomputer liker dette
  2. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,345
    Bonuspoeng:
    293
    Enig ang IHG. Min go-to kjede også, og jeg bruker dem mye i London på varierende hotell avhengig av området jeg vil være i. Gir raskt poeng til nye opphold, men lite fordeler ellers.

Bortsett fra at jeg får gratis frokost + som regel oppgradering, men da må man opp på diamantnivå. Oppgraderinger kan man i prinsippet få med lavere kort, men det virker bortimot bankers hvis man har diamant. Og frokost inkl er kun for diamant.

Godt tips til OP: Ruby hotellene går snart inn i IHG. Men allerede før de gjør det, og evt ikke gir poeng, er det veldig bra hoteller for pengene. 140 GBP/natt holder lenge for rent og pent rom, men da trenger du 2 rom i ditt tilfelle.

Se https://www.ruby-hotels.com/

snus_mumrikken liker dette
  3. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,717
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg liker å velge noe som det er enkelt å komme seg til fra Elizabeth Line. Piccadilly Line er treg og trang. Men så kommer det jo litt an på hvor mye bagasjen man har å drasse på og...

Og forøvrig så gir uttrykket "sentrum" mindre mening i London enn i feks Oslo. Det bør vel følges opp med "hvilket sentrum?" i det minste :D Hvis man skal kunne kalle noe sentrum er det flere av dem

tobeornot999 liker dette

Del denne siden