Hvor bor man i London?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Hege Anita, 20. sept 2013.

Tags:
  1. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Hva med Central Park Hotel? Tre stjerners hotell som ligger rett ovenfor Hyde Park. T-bane stasjon rett i nærheten. 5704 kroner for torsdag 31.desember til søndag 3.januar via hotels.com. Lå der selv for et par år siden, helt kurrant hotell, men dårlig frokost.
     
  2. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg elsker London! Har ofte bodd på The Rembrandt https://www.sarova-rembrandthotel.com i South Kensington (rett ved Harrods), men har funnet et nytt favorittsted, ikke minst på grunn av beliggenheten (The Rembrandt beliggende her hadde vært optimalt, men det har vist seg vanskelig å få det flyttet); Altså, scroll litt ned på siden; Radisson Kenilworth Mercer Street; http://forum.bonusfeber.no/threads/erfaringer-med-club-carlson.9/page-31#post-39852

    Altfor dyrt i forhold til hva man får, egentlig, men; beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet. MIdt i teaterdistriktet, dessuten masse bra spisesteder rundt hotellet.

    Eller er det bare å holde seg unna dette; Radisson Blu Edwardian Kenilworth. Forferdelig dyrt, og (rommet jeg fikk, ihvertfall) håpløs standard. Etter min oppfatning ingen som helst grunn til å bo på det hotellet.
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kan anbefale Andaz Liverpool Street som ligger i tlknytning til stasjonen. Ser de skal ha 184 pund per natt uten noen rabattkoder (31. des-3 jan). Bor der når jeg har møter på den delen av byen.

    Fett med Andaz er a) Hyatt poeng og b) gratis minibar/internet/evening wine

    Ellers ser jeg at The Park Lane skal ha 234 pund med en mye bedre beliggenhet. (SPG eiendom)

    Mitt go to hotel i London er forøverig The Churchill som har excellent beliggenhet. Glimrende brenning av Hyattpoeng/ Points & Cash, kanon lounge i Ritz klasse. Koster fra 225 pund og oppover
     
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Takker for gode tips gutter, men her er det mye fullbooket når jeg tenkte å reise.. Central Park Hotel kom opp med en småpen pris på 780£ for 3 netter, The Rembrandt var fullt og alle hotellene Tommy anbefalte var fulle, støttet ikke antallet gjester eller hadde kun for dyre rom igjen :/

    The search continues..
     
  5. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg er helt enig i at Hyatt Regency The Churchill er veldig bra, men mitt inntrykk er at de i likhet med mange andre gode hoteller i London har skrudd opp prisene ikke helt ubetydelig. Sist jeg sjekket The Churchill så skulle de ha 450 pund per natt pre-paid rate... :) Loungen der er fabelaktig, men har dessverre kun fått anledning til å benytte den en gang (har ikke hatt status hos Hyatt før nylig).

    Ellers vil jeg vel anbefale The May Fair, hvis lokalisering er bedre enn The Churchill, men det er neppe spesielt billig. Conrad i Westminster får man av og til for en OK pris (det var tidligere IC Westminster, og er nesten helt nyoppusset). The Cumberland ved Marble Arch har også en del helt OK rom, og det samme med Strand Palace (like ved Covent Garden).
     
    Last edited: 11. juli 2015
  6. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Bodde på Portman på torsdag. Andre opphold på dette hotellet. Oppgradering: 2/2. 199£ for dobbeltrom.
     
  7. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Problemet til London er at absolutt ALT av hoteller der er møkkdyrt og heller ikke veldig bra kvalitet med mindre man ikke har et budsjett på 4-500 pund pr natt og med dårlig pundkurs om dagen så er det dyrt ja.
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Andaz kan jeg lett stille meg bak. Det er helt brillefint. Var bare litt vrient å finne når jeg kom til fots

    Portman er helt ok. Slitt slitent, men helt ok
     
  9. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    Park Plaza Westminster Bridge er vel ikke så usentralt "on the South Bank", likte meg godt der jeg og kort veg til Imperial War Museum samt kort veg til å finne seg en båt som kan deg ut på tur på River Thames.

    Nå ble jeg oppgradert sist jeg bodde der da, og fikk et fett stort rom, noe som sikkert gjorde opplevelsen min bedre (edit)
     
  10. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Neida, derfor jeg skrev "usentralt". Hotellet var supert det.
     
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har bodd på Park Plaza (Victoria og Riverbank) siste gangene og var veldig positivt overrasket over de to. Ene var på 2-for-1-pris og det andre var på kæsj+poeng så begge kom på rundt GBP100/natt. (Er det en ting jeg ikke er i London, så er det å være hotell-loyal - det blir fort dyrt)
     
  12. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Hvilken CC status ble du oppgradert med?
     
  13. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Skal til London en helg på nyåret og er CCG. Noen gode hoteller å anbefale?
    Vi er 4 stk i reisefølget og må ha 2 rom. Er det noen hoteller som er greiere på oppgraderinger enn andre?
     
  14. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Budsjett ?
     
  15. rkvalvaa

    rkvalvaa Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Park Plaza Westminster var vi veldig fornøyd med, fikk veldig fint og stort familierom på poeng, kommer absolutt til å reise tilbake hit. Vet ikke om de oppgraderer, men er et stort hotell så sjansen er nok større med CCG.
     
    Robamu liker dette
  16. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    tenkte ikke nå mer enn 1500,- per rom for natta. Ser at 2 for 1 kampanjen gjelder for noen av hotellene den helga :)
     
  17. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Vær obs på at hotellpriser i London ser ut til å ha hoppet opp et par hakk det siste drøye året. Jeg har ikke funnet et akseptabelt hotell sentralt plassert til særlig mindre enn 2000,- per natt, men du kan være heldig. :)
     
    Robamu liker dette
  18. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    Da var jeg fremdeles Concierge, det er jeg dessverre ikke lenger :( buhu

    Forresten jeg bestilte kombo med bruk av poeng + cash, husker ikke hvor mange poeng det var per natt men mener det var rundt NOK 7-800 i tillegg til poengene. Rommet ble booket i siste liten, satt på et annet hotell i Westminster og spiste frokost når jeg booket dette hotellet for de to neste nettene.

    Edit igjen; ser jeg skrev 15,000 poeng + ca. £ 100 per natt i en tidligere post....
     
    Last edited: 03. sept 2015
    Robamu liker dette
  19. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Sendte e-pist til Park Plaza Victoria og de sa at en fikk lounge access med Club Carl Gold.

    Hvordan er området rundt Victoria Station?
     
  20. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg på bodde på Comfort Inn London Victoria når jeg var det for 2,5 år siden og det jeg kan huske av området at det
    var litt kjedelig (kan være at jeg har gått glipp av en del ting?) , men kjekt når du skal reise tidlige til til flyplassen.
     

Del denne siden