Hvor bor man i London?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Hege Anita, 20. sept 2013.

Tags:
  1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,367
    Bonuspoeng:
    183
    Bodde på Doubletree Westminster i Suite til akseptabel pris, då var det ein ok Lounge tilgjengeleg som gjer at ein får fristed og ikkje treng å springe på kvarandre.
    Elles er det greit å komme seg til London Bridge frå Gatwick, og det er billigere enn Gatwick express, og like raskt. Det er så mange områder å ta av der, men Marylebone er eit flott område rett ved Oxford Street, har bodd på Langham(overprisa, men fantastisk) og Melia White House(brukbar value), men ligg nok litt over.
    Elles er executive rooms på Grosvenor Hotel på Victoria Station også bra, ein liten, men bra executive lounge. (Andre rom på Grosvenor er ikkje verdt pengene=

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    69,154
    Bonuspoeng:
    293
    Var i London i forbindelse med konsert på Olympic Stadium. Ramlet over Chamberlain Hotel London, 200 meter nord for Tower of London.

Vi likte hotellet veldig godt, det var store rom, gode senger, og nyoppussede bad. (Det er selvfølgelig ikke sikkert at alle rommene er sånn..) Koster ca 1000kr per natt. Er ikke veldig nærme Oxford Street, men det går alltids en buss eller tube.

3. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Vel når du kommer til Victoria medhele bøtteballetten kan jeg anbefale Park Plaza Victoria. Dropp frokosten og gå heller over veien og spis på le pain quotidien så er livet godt.

4. Oslo1989

Oslo1989 Senior Medlem

Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63
  5. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Hva med AirBnb?

6. Angie

Angie Medlem

Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Vi har reist mye til London. Favoritten er nok The Mandeville hotel i Marylebone. Ett steinkast fra St. Christipher's Place og du når Bond Street underground og Oxford Street med ett steinkast til. Luksus og beliggenhet i ett, men man betaler også for det.

Ellers har vi med årene blitt veldig glad i Pimlico som område. Stille og rolig område med mange store flotte bygninger og rolig tempo. Vi har de siste turene leid leilighet i Dophin Square. Sist var vi fire voksne og betalte 7.800 kr for en tre-roms leilighet for tre netter (oktober). Utrolig koselig område og du kommer deg til House of Parliament/Big Ben/London Bridge med 15 min gange.

Selv er jeg av typen som vil helst unngå Oxford Street :rolleyes:

Legger ved bilde jeg tok fra bakgården når vi bodde i Dophin Square ;)
    IMG_20171206_201934.png

7. CB1

CB1 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Hei, noen som har noen tips til gode familiehotell i London (2 voksne og 2 barn)? gjerne i Hyde Park område.

8. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    10,184
    Bonuspoeng:
    183
  9. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    883
    Bonuspoeng:
    93
    Vi har bodd i London mange ganger som to voksne og to barn, og jeg kan varmt anbefale følgende hoteller (rangert fra det som var billigst til det som var dyrest).

Hilton Paddington, family suite (av den typen som har to rom - et separat soverom og en står med sovesofa der ungene kan sove).
    Radisson Hampshire Leicester Square - family suite. Vi har alltid hatt veldig, veldig store rom her og beliggenheten er smack in the middel of everything.
    Landmark hotel. Oppe ved Marylebone og store rom samt svømmebasseng. Litt minus fordi de har egne badetid for familier med barn, men formidabel god frokost med egen pakkekakesteker.
    Langham hotel. Skikkelig luksus, fire minutter å gå ned til Regent Street. Fantastisk svømmebasseng og her er ungene alltid velkommne.

Ingen i direkte tilknytning til Hyde Park dessverre.

staledude liker dette
  10. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Royal Lancaster London ligger bra til synes jeg og prisen er ikke så gale for det området der. Om jeg ikke husker feil kan man bestille familievennlige rom på hjemmesiden til hotellet. Om pris ikke betyr allverdens er Mandarin Oriental, Hyde Park stedet for deg.

11. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,029
    Bonuspoeng:
    350
    Hilton Park Lane ligger 24 sekunder fra Hyde park og er helt topp. Bodd der flere ganger og vært like fornøyd hver gang.

12. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    998
    Bonuspoeng:
    113
    Copthorne Tara Hotel Kensington. Nært Hyde Park, tuben ligger like ved, og hotellet ligger plassert i enden av en vei, som begrenser støy/trafikk.

13. Good2go

Good2go Medlem

Likes mottatt:
    200
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg kan også anbefale The Westbourne, sentralt i forhold til Paddington. Nye rom til en veldig god penge:)

Oppirumpadi liker dette
  14. CB1

CB1 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Hei, takk takk for mange gode tips her:)

15. staledude

staledude EBG, GHA Black, HH D, NCC G, AvisPC ...

Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Her var det en del gode tips. Har vært en del ganger i London, men da stort sett ifm jobb. Jeg skal nå også prøve meg en tur med kone og 2 x små kids til våren/sommeren, så disse tipsene kommer godt med :)

16. MathiasH

MathiasH Nytt Medlem

Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    13
    Selv om det koster en del og det er fem minutter å gå til parken er det i mine øyne ingen London-hoteller som slår The Connaught. Klassisk og tradisjonelt, men relativt nylig renovert. Fantastisk service på alle fronter, og selv om ikke jeg har barn er det helt tydelig at andre unger trives der. Stille og fin beliggenhet på Carlos Place slik at man slipper å løpe ut i trafikken også..

17. sopranoss2

sopranoss2 Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    18
    Litt på siden av temaet her, men er det noen som vet hvor lenge Gatwick express går? Lander ved midnatt på Gatwick. Og er det kanskje noen som har noen gode hotelltips som ligger praktisk plassert når man reiser til og fra Gatwick?

18. Good2go

Good2go Medlem

Likes mottatt:
    200
    Bonuspoeng:
    33
    Hei,

Jeg har forlagt mitt kjære QC ombord på ANA, og det ligger nå på Heahtrow T2, servicedesken til ANA.

Er det noen som reiser mye til London og kan ta det med?

Jeg bor i Trondheim og vedkommende som frakter det kan få QR pysj str S/M(ubrukt) en stk badeand fra FCT, og sikkert et eller annet amenitykit ;)

Send gjerne PM, da jeg må sende fullmakt.

19. Fluffybunny Stuttfeiten

Fluffybunny Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,543
    Bonuspoeng:
    183
    Kan hente 10.mars?

Edit: og levere 20.mars på Værnes. Seinast.

RoadKing and holmen like this.
  20. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,229
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg reiser en tur til London neste uke og kan ta det med til Oslo hvis det er interessant.

Del denne siden