Stille og rolig i lufthansa senator lounge heathrow terminal 2. Snart på tur til OSL . Utrolig god apple crumble her, aldri smakt før.. Blitt hekta.
Et forsinket god morgen fra gullstua på OSL (som jeg strengt talt forlot for fire timer siden, men posten under gikk ikke gjennom og dermed får jeg nødvendigvis heller ikke gjestet noen inn). Etter at slusen mellom businessloungen og gullstua kom opp, har det blitt merkbart mindre folk i sistnevnte, selv en mandag morgen, mens det så ut til å være mer folksomt i førstnevnte enn det har vært på en stund (både før og etter oppgradering). Det gråter jeg ikke akkurat over.
Blir å finne i Gullstuen™ OSL førstkommende fredag fra 07:00-07:40. Rask frokost. Si ifra hvis noen vil gjestes inn. 9. desember er jeg i "Lounge 26" på AMS Shitpool mellom 09:30 og 10:30. 10. desember Gullstuen™ OSL 09:30-10:40, Gullstuen™ ARN 12:05-13:00 11. desember, en eller annen Skyteam-lounge HKG 07:30-10:30 Endelig fått opp sluse mellom Biz og Gold? Hurra!
4. Desember bollebua på Værnes fram til 0700. 4. Desember Loungen i Stavanger. Er 45 min god tid på en transfer mellom i inn og utland på Sola? 7. Desember Lufthansa Sentator Heathrow frem til 17.15 7. Desember Osl innenlands mellom 2100 og 22.30
Ankommer Oslo med SK4083 i morgen, og kommer til å oppholde meg i gullstua fra omtrentlig klokken 12.30 forutsatt at dragene slipper meg inn (har ikke mottatt gullkortet ennå, så må satse på at de går god for status via app). Anyone else? Oppdatert: Billett merket SK *G og ingen drage i gaten. Her til 14.30 ca