Innenriksloungen på tåkemoen de neste tre timene. Lang connection ble "straffen" for 5000 poeng-tilbudet tidligere i høst.
Innenriks OSL. Mange med kun ståplass pga diverse forsinkelser nå.. Forhåpentligvis snart ute herfra! ;-)
Gullstua på OSL. Må si det har blitt trivelig her. Fint med automater for å komme inn, betydelig mindre folk enn sist jeg var her. Leste at kald julemat ikke var høyt verdsatt, men sammen med Lysholm linje syns jeg dette ble riktig bra . Tenkte jeg skulle laste opp et bilde, men det var ikke så enkelt fra Iphone gitt... Jaja, får kose meg med boka om Tokyo isteden.
Slår ihjel noen timer i Luftwaffe sin First terminal med en utmerket cigar, utsøkt whisky. Gode botemidler mot vond rygg etter voldsom aksellerasjon i Porsche 911. Anbefales alle som mangler livsglede. Verdt hvert eneste av de 190000 poengene. Juhu!
Ana First Suite, Tokyo Haneda. Venter på avgang til Fra og hverdagen... Må si det irriterer meg grenseløst at hvis jeg legger fra meg tlf for 5 min, så må jeg fornye leasen på wifi'n. Hysterisk!
Gullstuen på OSL nå og fram til ca 08:30 Fantastisk lite folk her nå etter at dem satte opp bom passeringen
Da er vi snart på vei til EWR fra Manhattan. Utstyrt med Gobilletter og sølvkort. Får håpe de i loungen er oppdatert og at jeg slipper å krangle oss inn(tilgang 15des-15jan). Er det noen som vet når de åpner for innsjekk ved disk. Ser loungen åpner nå om 10min (lokal tid er 12:50).
I morgen: Gullstuen på OSL i 9-tiden, Gullstuen på CPH i 11-tiden, forhåpentligvis alle Star Alliance-lounger i LHR T2 i 14-til-16-tiden og - sist men ikke minst - OSL innenriks i 19-tiden.
OSL innenriks fra ca 15:30 og fram til boarding med SK4122 til BOO med avgang 17:20 Btw: Noen som vet om EBS har tilgang i dag? Edit: Stappfult her nå så spørsmålet mitt svarte seg vel selv...
Dette er endret. person med status scanner først, deretter scanner gjesten sitt bp. Fikk ikke til å scanne mitt bp mer enn en gang sist jeg var der. Mulig det ligger inne en tidsbegrensning.