Må si at jeg misunner dere gullgravere litt når jeg tenker på den evige baguett/briks/brød-maten man gomler i seg på den vanlige loungen! Menmen, nye brødvarer skal gomles tidlig på Søndag morgen billigere enn å kjøpe!
Innenriks Loungen på OSL nå og ca 1 times tid. Kan gjeste inn noen hvis det er noen som har sterkt behov for suppe Veldig rart syns jeg men faktisk en god del ledig plasser her nå
Folk har vel gått så lei av den stappfulle kantina at de har begynt å holde til ved Franks og Upper Crust i stedet for...
Helt stille her på gullstua nå, teller 5 personer her + meg selv, men ingen kontroll på hvem som slipper inn selvsagt, jaja
I dag (søndag) er jeg å finne på: OSL Innenlandskantina ca 11.45-12.35 TRD-cafeen ca 20.30-20.40 Skal på fotballkamp, så blir en god del humlesmudi.
Noen som tilfeldigvis er på OSL og har muligheten til å gjeste inn en venn i innenlandskantina? Jeg flyr Plus, så får ikke tatt med en gjest.
Du kunne bare ha brukt dit eget boardingkort for det. Er vel ikke helt by the book men du kan gå inn og ut X antall ganger med samme boardingkort. Hvert fall fikk jeg gjort det før jeg ble EBG
Er på OSL loungen i morgen ca kl 14:30 og kan evt gjeste inn en som reiser med OW. Er også på LHR T5 First Lounge fra kl 18:30-ish og kan gjeste inn 2 pers.
Jeg var en tur i CPH Gull Lounge i 4-tiden i dag. Så blant annet @Tore(mulig det var en dobbeltgjenger med skjorte, merket Polo) på vei ut av loungen. Tror han hadde reisefølge fra jobben og var travel da.
Tilbake i CPH gold kantine, fint å sitte ved vinduene og vinke til dem som kaster ett missunnelsens blikk opp hit Her var "overfylt" da vi ramlet inn dørene her, men det minker litt nå, men helt ærlig, dette er dårlige greier asså. Hele stedet trenger full renovering men det verste er at det stinker på dass. Men fortsatt bedre enn å sitte ute.
OSL Lounge i dag fra 11.30-ish. Kan gjeste inn en med OW. Svipptur innom LHR, kan gjeste inn en der også i en eller annen lounge og styrte en GT før jeg flyr videre.