Flyselskap: SK, LH, OZ & TG
Klasse: X, Plus, First & Business
Avreise fra: KSU
Destinasjon: ICN
Enveis, T/R, Open Jaw: T/R
Antall poeng brukt: 97500 EB + CT
Skatter & avgifter (per person): 1830NOK
Antall reisende: 1 voksen
Reisen finner sted i: Jun 19/24
Booket: Jun 19/24
View attachment 140115
KSU-OSL // SK X
OSL-FRA // LH BIZ
FRA-ICN // LH FIRST
ICN-KIX // OZ X
KIX-BKK // TG BIZ
BKK-ARN // TG BIZ
ARN-OSL // SK Plus
OSL-AES // SK Plus
Hadde varsler på LH O til ICN 20/6/24 og fikk sikret meg en billett. Super happy med å få prøve LH First før overgang til Sky Team. Ordnet meg fri fra jobb natt til 20, og fikk således reist til FRA 19/6 og dertil en del timer på First Class Terminal. Eneste minuset var at jeg ikke fikk med med den etterlengtete badeanda. Om noen har tips på hvordan få den i ettertid mottas det med takk
Er jo en opplevelse å ta med seg, da min første First Class med Thai LHR-BKK ikke var noen høydare. Har opplevd bedre service og generelt bedre produkt med EVA og ANA Biz.
Burde sikkert lest med opp i Seoul tråden, men var totalt uforberedt på at biletter til subway i seoul kun er mulig å kjøpe med kontanter. Ikke noe tap og gå der i gården. Måtte derfor ut på bank jakt fra Seoul Stasjon da minibank ikke ville ta mine kort
Fant en bank etter litt trasking og spørring og tok ut så jeg klarer meg. Lastet ned TABA taxiapp og tok taxi til hotellet hvor jeg sovnet og sov til i dag 06 lokal tid
Har nå traska rundt og sett meg litt rundt, før jeg skal ut og shoppe litt. Alt i alt en super weekend tur.
Vis alt...