Hyderabad med EB?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Spielhaug, 02. okt 2023.

  1. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,489
    Likes mottatt:
    8,942
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ser på en tur til HYD neste år, men verken HYD eller Hyderabad gir treff når jeg søker etter biletter. Iflg Flightconnections så flyr Air India dit, LH har også sesongrute. Er det bare nettsiden som ikke er oppdatert?
     
  2. LaDuden

    LaDuden Senior Medlem

    Innlegg:
    513
    Likes mottatt:
    1,630
    Bonuspoeng:
    93
    Har sett det dukket opp på Awardfares før med Air India, men er en stund siden nå. Samme på SAS sin Star Alliance side. Så kan hende det er tatt bort, eller er en feil på siden.
     
  3. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,851
    Likes mottatt:
    12,155
    Bonuspoeng:
    183
    Air India slepper ofte 1sete i økonomi på fleire av rutene india-nepal/pakistan, nokon gonger biz litt tettare opp mot avgang.
    2seter kun sett langt fram i tid.
    Hadde denne problematikken no, trengte 2seter frå KTM men nada.

    Tips!
    Posisjoner deg til BLR på long haul, opnar ofte opp seter med LH F. Sjekk også LX C.
     
    Wiolenze liker dette
  4. NielsKlim

    NielsKlim Nytt Medlem

    Innlegg:
    30
    Likes mottatt:
    82
    Bonuspoeng:
    18
    På United kommer det opp bonusturer både fra Frankfurt og Delhi så en kan kanskje prøve det som et utgangspunkt og ringe inn?
     
  5. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,309
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    113
    Lufthansa flyr vel daglig til både Bangalore og Chennai. Kanskje du kan få noe innenlands derfra .

    (eller en 10 timer på en sånn fin indisk buss ..... :) - hvis ikke det er Hyderabad - Pakistan du skal til.......da blir det en veldig lang busstur)
    [​IMG] bussindia.jpg
     
  6. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,489
    Likes mottatt:
    8,942
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe, the genuine indian experience!
    Nei, var Hyderabad i India som var planen. Jeg heller mot at det er SAS som har «glemt» å legge inn HYD i søkemotoren sin, og skal prøve å ringe inn
    Skal sjekke det, takk!
     
    snus_mumrikken liker dette

Del denne siden