I Wanna Go Hooooooome For Christmas - god jul (og onsdag)!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KristianSk, 24. des 2014.

  1. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen (natt) fra London... Var så trøtt igår at jeg la meg å satt vekkerklokken på 03:00 for å intensivere arbeidet. Sånn sett er jeg tidlig ute..

    Uber til Heathrow ca. 5:30, så jeg får komme meg opp av sengen. Ligger nok an til hvertfall et par timer søvn så fort jeg kommer frem.

    God juuuuuuuuuuuuuuul!
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    "Jeg mister troen på menneskeheten hver gang jeg er ute å flyr, hvilke mennesker avhenger av klassen jeg flyr"

    KristianSk, London, 24.12.2014

    ....jeg har forøvrig mistet troen på meg selv for lengesiden ;)
     
    Last edited: 24. des 2014
    tommy777, AndersB, Fnate and 4 others like this.
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God jul fra Bodø :)

    Årets siste kontordag er drøyt to timer gammel og da er det kun tre timer igjen til juleferie :)

    Håper alle får en strålende julaften, med mange flotte harde pakker og at @KristianSk gjenvinner troen på menneskeheten :)
     
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen til @KristianSk og alle andre :)

    Her er det et par timer jobbing før det er helt jul for min del. God jul ønskes alle!
     
    tommy777, Fnate and KristianSk like this.
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    En riktigt GOD JUL till er all från Tjörn. Snart går turen in till Göteborg och firande med släkten. Ta hand om er själva och era närmaste.
     
    tommy777, Fnate and Darkcho like this.
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Mårn fra Nordsjøen også! Her ute er det mer eller mindre en arbeidsdag (nesten) som alle andre. Men at det blir noen utvidede pauser, mange kaffikopper og mye kaker og snacks i løpet av dagen er vel ingen overraskelse for noen. Til lunsj blir det lutefisk og kalkun og til middag i kveld er det både pinnekjøtt, svineribbe, and og mye annet snadder på menyen. Så klokka 2030 er det trekning i det o´store julelotteriet som vi alle har store forventninger til.

    God Jul alle sammen!
     
    tommy777, Fnate and Darkcho like this.
  7. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Julestrømpen er fortært og nå dekkes det opp til nydelig julefrokost. Gud jul alle sammen!
     
    tommy777, Fnate and Darkcho like this.
  8. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God jul til alle. Rakk ikke alt jeg skulle i går så da blir det julevask og gavepakking før gjestene kommer. Jobber heldigvis best under press:).
    Utdyp gjerne. Trenger noe å ke av ;)
     
    tommy777, Fnate and KristianSk like this.
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra Skåne.

    Dagen startede med blueberry pancakes og nu går det snart løs med at ofre en kalkun og en flæskesteg til Weber guden.

    Rigtig god jul til alle :)
     
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God jul! Begynner å bli klart for julekvelden nå, men først skal vi i bursdag til min tante. hvert år spiser vi lunsj hos henne med ferske rundstykker og varm sjokolade (ikke kakao, nei!).
    Ønsker dere alle en riktig god jul og måtte reisenissen komme med mange lange turer i F til dere alle!
     
    Fnate liker dette
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    "goo mååren" fra Bergen hvor det for øyeblikket er lett regn. Her er vi 10pax på juleferie hos våre foreldre, vi er nå ferdig med en sen frokost samt siste innkjøp på Rimi'en på Skare. Nå skal jeg ta med min mor inn til våre forfedre på familiegravstedet på Laksevåg hvor vi skal legge ned noe blomsterstyr. Så går det slag i slag resten av dagen/kvelden. Under juletreet ligger det to billetter - DM tur med bla. Qatar som starter allerede 13.januar, så reiseåret starter meget bra.
    Ønsker alle en God jul :)
     
  12. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God jul fra indre Telemark!

    Her er det kun GPRS-dekning, så da er man stort sett offline. Julegrøt straks.

    Måtte alle finne mandelen i grøten og ha en super julaften.
     
    tommy777, Fnate and Travellingalf like this.
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God julemorgen fra Lillestrøm. Jeg og venninna mi er faktisk nokså enige i at vi ikke har særs mye tro på ting med to bein. Fire bein er som regel nødvendig.

    Men stadig er det noen som bryter denne "regelen" og jeg synes alle jeg har møtt her inne har fylt bra opp i denne kategorien av regelbrytere. Når jeg første gang oppdaget reiseforumer tilbake i 2008, hadde jeg ingen anelse om at jeg skulle treffe så mange kule folk. Folk man drar på kurs med i Amsterdam, treffer på julebord eller i den uendelige rekken av fly&øl som jeg og @AndersB har arrangert.

    Med en sånn gjeng som vi er her, så treffer man noen nesten over alt. Jeg traff @Henning m/kompis på BA flighten til Oslo her i vår. Jeg tror ikke kompisen din var så innmari imponert når jeg kom sjanglende bakover med champagneflaska i hånda og introduserte meg med - "KA FARSKEN!". Så traff jeg @ruby1968l på Koh Samui til en øl og det har vært en bøtte andre ting som jeg kan ta neste gang jeg har en sentimental post. F.eks på Nyttårsaften.

    Nå er det bare å kose seg med kaffe og Farris frem til det blir julemiddag hos opphavet i ettermiddag. Ribbe, så klart

    Tadaaaaaa
     
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var Julekvelden her! Dvs det er vel ikke helt kveld enda, men plutselig ble det julestemning her da temperaturen droppet ned til under null og snøen daler søtt ned utenfor her.
    En deilig julelunsj er spist, og nå står ribba i ovnen. Måtte den bare bli brillefin i dag..... Blir liksom aldri helt fornøyd med resultatene.

    Familieselskap med resten av familien i ettermiddag. Arbeidsfordelingen er at jeg lager ribbe, saus og rødkål, og moder'n poteter og grønnsaker. Og så forventes det at jeg stiller med vin. Greit nok det, så får jeg iallefall en god en og ikke mors chateau d'ordinær........

    Måtte dere alle få en deilig julekveld med god mat og drikke, og ikke minst alle gaveønsker oppfylt!!
     
    tommy777 and Flemming Poulsen like this.
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Årets julebad er unnagjort. Havet kunne by på hele 8 grader i dag. Unødig å si at det var en rask affære.

    Ønsker dere en god og fredelig jul!
     
  16. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    En riktig god og fredelig jul ønskes dere alle fra Tromsø! Kaldt ute, men varmt og godt innomhus. Familiemiddag senere i kveld før julegaveåpning.
     
    tommy777 and Fnate like this.
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Virker ikke dusjen hjemme hos dere? :eek::eek::eek:
     
  18. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Ønsker dere alle en god jul!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  19. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Pinnekjøtt lukta brer om seg i heimen og det er fyr i peisen og juletegnefilmer på skjermen… digg. God jul til alle!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  20. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    God jul til dere alle sammen!!
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden