2. juni klokken 12:00 åpner SAS for setereservasjoner på selskapets aller første kommersielle elektriske flyvning i Norge, Sverige og Danmark. SAS inviterer reisende til å bli med på å skrive flyhistoriens neste kapittel. 30 seter er tilgjengelige for reservasjon på hver av de tre første flyvningene – som forventes å finne sted i løpet av 2028. Reserver sete på: https://www.flysas.com/electric – maks to setereservasjoner per reservasjon og person Reservasjonene starter 2. juni kl. 12:00 i Norge, Sverige og Danmark Pris: 1946,- kroner inkl. skatter og avgifter, som skal betales 30 dager før datoen for flyvningen når denne offentliggjøres – ingen reservasjonsavgifter Avreisedato: Formidles til reisende per e-post når fastsatt Sted for avreise: Formidles til reisende per e-post når fastsatt 30 bonusnisser på tur?
Det er ikke meningen å være negativ, men min spådom er at treffet kommer til å foregå på Teams om det skal skje nevnte år…
Leser FAQ som at det er domestic flights i Sverige, Danmark og Norge, så det blir vel tre forskjellige ruter. Tidligere har SVG-BGO vært nevnt som aktuell for innfasing av elfly. Hvis det blir for langt får vi fly SVG-HAU
Jeg skal ihvertfall prøve å reservere to billetter, så får vi se Kjeller-Gardermoen kanskje? http://www.gcmap.com/mapui?P=ENKJ-ENGM Har tatt den turen med flysimulator et par ganger
Ja, skjemaet var klart før kl 12, men fikk "failed to process request". Trykket submit like etter kl 12, samme feilmelding, og så var alle setene tatt..
Der er to billetter i boks, tror jeg. Fikk først en melding på websiden om at jeg har billetter, deretter "We have received your submission and added you to the waitlist". SAS IT.. Skjemaet åpnet ca 11:50 men det gikk ikke ann å trykke på submit før klokka slo 12
Tror siden bugger, jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk noen seter og var satt opp på venteliste, men refresher jeg siden nå får jeg opp. Men har bare fått venteliste bekreftelse på mail..
Ser at min epost også refererer til «a seat», men bookingen var helt klart på 2 så er jo det jeg forventer at jeg får…