Insideflyer introduserer Ambassadørprogram

Tråd i 'Nyheter' startet av tommy777, 20. okt 2016.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Folkens,

    Den siste måneden har trafikken på forumet vokst med nesten 100%. I denne forbindelse har vi lansert ett nytt program vi har valgt å kalle Insideflyer Ambassadør

    Hvem er Ambassadører i Norge:

    Vi skal ha 10 Ambassadører i Norge, de 7 første vi kan ønske velkommen er:

    bor_i_en_koffert

    TOS_EBG

    Tore

    Herlov

    LN-FHU

    shyneno

    Stuttfeiten

    Du vil gjenkjenne alle Ambassadører på deres Avatar som ser slik ut:

    Screen Shot 2016-10-20 at 12.22.02 PM.png

    Hvorfor trenger vi Ambassadører?

    Siden oppstarten av Flyertalk i 1995 har det for oss vært ekstremt viktig at våre internettsamfunn er ett sted der frekvente reisende og bonusjegere trives. Flyertalk sitt moderatorprogram var ikke noe suksess. Her på Insideflyer er Ambassadørenes viktigste jobb å hjelpe oss med å få folk til å føle seg velkommen, legge tilrette og utvikle forumet, samt roe gemyttene der dette er nødvendig.

    Vårt mål er at forummedlemmene skal ha mulighet til å bestemme utviklingen av forumet, Ambassadørene vil sørge for bedre on the ground lokal puls og hjelpe oss nå dette målet

    Hvem kan bli Ambassadør?

    Alle som regelmessig birdrar positivt på forumet har mulighet til å bli Insideflyer Ambassadør. Vi har satt av 3 plasser og dersom du ønsker å bli en av oss, send oss en kort epost der du forteller hvorfor du er ett godt valg til [email protected]

    Jeg er sikker på at Ambassadørprogrammet vil sørge for ett bedre community, takk for at du er en del av vårt lille forum

    På vegne av Randy, Petter og resten av Insideflyer

    -Tommy
     
  2. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Grattis til alle syv ambassadører!

    Velfortjent og gode valg. Lykke til som ambassadør!

    Edit: Så det ambassadør banneret nå. Er jo råkult....kanskje det må søkes? :p
     
    Last edited: 20. okt 2016
    Stuttfeiten liker dette
  3. corvette8

    corvette8 Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    Bra greie! Tips til en av de hellige : Ida!
    Begrunnelse: Bidrar masse, og som ambassadør kanskje med ekstra ettertanke? I hvert fall kanskje den som skaper mest temperatur her på forumet!
    Hva sier du om å søke Ida? Kanskje blir du kjønnskvotert inn? Kjenner ikke kjønnet til de 7, men la meg tillate meg å gjette at i hvert fall stuttfeiten ikke er dame??
    mvh John
    P.S. Før du fyrer, kjønnskvoteringen var humor....
    Resten var ærlig ment! D.S.
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    I tillegg kan vi også ønske MegaDoveteran @Travellingalf ombord som Insideflyer Ambassadør!
     
    Petter B-C, Fredrik81, geddi and 10 others like this.
  5. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Godt valg! @Travellingalf var min nominasjonskandidat. Fikk bare aldri fingeren ut :oops:
     
    LN-FHU, Travellingalf and Misterix like this.
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    he-he, takk. Det er egentlig lenge siden jeg fikk den første forespørselen om dette, men må innrømme at det har tatt litt tid for meg å bestemme meg. Tydeligvis for mye som skjer for tiden. Men nå er jeg i alle fall "inne" og gleder meg til fortsettelsen!
     
  7. rkvalvaa

    rkvalvaa Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Føles som en god og riktig formalisering av en rolle mange av disse flotte personene har tatt med sin aktivitet på formuet over lang tid :) Og gratulerer så mye med 100% vekst!
     

Del denne siden