Komplett mastercard bonus endringer

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av HaraldOslo, 29. juni 2018.

  1. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,434
    Likes mottatt:
    4,338
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk en epost fra komplett i dag med endringer i deres bonusprogram.

    Tidligere fikk man 3% bonus når man betaler med komplett mastercard hos komplett og dobling av bonuspoengene når man bruker dem hos Komplett (1 poeng = 2 kroner).
    I praksis så fikk man da 6 kr for hver hundrelapp.

    Fra og med 1. august går bonusen ved kjøp opp til 4% men de dobler ikke lenger bonusen når du bruker den hos Komplett.
    I praksis får man da 4 kr for hver hundrelapp.

    De øvrige bonusene er 2% ved kjøp av varer på internett (e-handelsvirksomheter ifølge Mastercard) og 1% på øvrige varekjøp.
     
  2. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Selv har jeg aldri eid Komplett sitt kredittkort, men ser ut til at det skjer en devaluering over hele linjen for tiden. Norwegian devaluerte sitt kort i går. Hvilket kort blir neste, og hva skyldes dette tror dere?
     
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,364
    Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    https://insideflyer.no/forums/threads/eu-legger-seg-opp-i-kredittkort-bonusen-vår.4319/ Kan jo bare spekulere, men enten er det nye regler eller så er det varselet om et rentetak for de som ikke betaler regningene sine. Jeg tipper det siste, men en vet jo aldri.
     
  4. Stianoh

    Stianoh Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Dette var synd. Med dobling kunne man jo få opptil 4000 i året å handle på komplett for. Med kona med dette totalt 8000. Nå nede i 4000 totalt :(
     
  5. freddyen

    freddyen Veteran

    Innlegg:
    1,506
    Likes mottatt:
    1,455
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er overrasket over at de går helt bort fra merverdien ved uttak av bonus på Komplett. Da kan vel rabatten like gjerne trekkes av fakturaen automatisk.
     
  6. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Da går kortet i skuffen her, sammen med banknorwegian kortet. Har vært hyppig i bruk siste året. Da kan jeg like gjerne bruke shellmaster og få 1 prosent, og de kan jo brukes mer fleksibelt. :)
     
    Travelmate liker dette

Del denne siden