Lørdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Avixlo, 23. jan 2021.

  1. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,761
    Likes mottatt:
    8,469
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdags morgen fra Norges tredje største by
    Her ved Moholt studentby har jeg nå sovet godt og straks skal jeg til Værnes for å levere leiebilen jeg hadde igår.

    Den egentlige grunnen til at jeg er her nede var jo grunnet et kort jobboppdrag i Mosjøen. Men Frank motarbeidet meg. Widerøe kansellerte og SAS fikk trøbbel på lørdag. Men hell i uhell fikk jeg 1 ekstra kvalifisert flyvning så nå skal jeg ha 43 flyvninger mot EBG. Men det ble leiebil fra TRD til Mosjøen igår og i Mosjøen blåste det for der var Frank.

    Idag blir det å levere bilen hos Sixt TRD også blir det Nintendo spilling med kameraten min. Har tatt med min egen Switch og han har switch. Og ikveld samles vi noen få for å drikke.

    Så ha en god lørdag om du er i eller utenfor Trøndelag
     
    Earl, ArthurDent, LN-FHU and 11 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,600
    Likes mottatt:
    63,598
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra landet.
    Ble vekket av håndverkere kl 07.30. Fint at de jobber, men det får da være grenser! :p

    Solen er på vei opp, i dag blir det riktig så fint, etter et par dager med møkkavær. Litt krisestemning da det også begynte å regne inne i huset.

    Note to self: Ikke bytt tak når Frank kommer på besøk..

    Ut i skogen med hunden, før det blir bursdagsfeiring hos mor. :)

    Nyt helgen, og lørdagen!
     
    Earl, ArthurDent, LN-FHU and 8 others like this.
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,100
    Likes mottatt:
    33,406
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag i den frie delen av østlandet. Her er en strålende dag på beddingen og vi venter bare på hordene fra Oslo som skal ha sitt på polet. Der er det jo lockdown.
     
    Earl, ArthurDent, LN-FHU and 7 others like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,742
    Likes mottatt:
    872,559
    Bonuspoeng:
    293
    Tenker de er stolt nå, de som presset gjennom skjenking og skirenn i Holmenkollen ....
     
    Earl, ArthurDent, LN-FHU and 3 others like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,600
    Likes mottatt:
    63,598
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det er et par av disse avgjørelsene som plutselig ser lite hensiktsmessige ut.

    Vi får trøste oss med at noen alltid har det verre. I denne artikkelen kan man blant annet lese om kjæresten til en eller annen tennisspiller, som aldri har vasket håret sitt selv. Nå er hun i karantene, og må vaske håret sitt selv..
     
    Earl, ArthurDent, LN-FHU and 4 others like this.
  6. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,392
    Likes mottatt:
    5,546
    Bonuspoeng:
    183
    Kanskje tiden er inne for å deale et parti hjemmelaget vin på Oslo S? :Do_O
     
    Earl, ArthurDent, LN-FHU and 6 others like this.
  7. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    15,007
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, noen skal alltid være høyere og mørkere enn andre. Denne gangen ble de plutselig mye blekere.
     
    LN-FHU and EndreD like this.
  8. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    3,484
    Bonuspoeng:
    113
    Som om ikke polkøen her i Lillestrøm var lang nok fra før...

    God morgen fra Lillestrøm, pent vær, burde komme meg på polet før det er tomt.
     
    Earl, ArthurDent, LN-FHU and 5 others like this.
  9. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    12,937
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra sentrum av lockdown. Turen til Trysil ble naturlig nok kansellert og den svenske jenta på kundeservice hos skistar ble tatt litt på senga da jeg ringte og ville bytte om. Etter en time på telefon ble konklusjonen at de måtte ringe meg tilbake.

    Jeg opplevde lockdown for 5 år siden også. Da var vi på Manhattan og det var været som var årsaken den gang, ikke et virus. Merkelig følelse å gå i gatene nesten uten biler og folk og oppleve at alt stengte ned midt på dagen en lørdag.

    FB_IMG_1611387356885.jpg
     
    Earl, Kristian, ArthurDent and 8 others like this.
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,915
    Likes mottatt:
    10,290
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Stjørdal
    Tidlig oppe med størstemann og svømmetrening, deretter henting av sovesofa og lunsj til opphavet.
    Flott snøføre på morran- nå alt ødelagt av salting og det er glattere enn glattest :mad:

    Ut å støtte lokal restaurant i ettermiddag. Ha en likanes lørdag :):):)
     
    Avixlo, Earl, Kristian and 6 others like this.
  11. Points4Fun

    Points4Fun Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    3,956
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra Trondheim og Lade! Støttekjøp på polet og kan konstatere at panikken ikke har tatt trønderne:)

    AB1889CE-2B24-4D8D-A1E1-57D763619357.jpeg
     
    Avixlo, Earl, Kristian and 7 others like this.
  12. Mbauer

    Mbauer Greenhorn

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    545
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen fra en hovedstad i lockdown. I går var jeg en tur nordpå og hilste på Frank. Jeg mangler fremdeles 250 grunnpoeng til EBG og opptjeningsperiode som går ut søndag i neste uke. Jeg har billetter til Bodø neste helg, men det ser vel ut som det ikke blir noe av. Kjenner jeg er litt frustrert. Enda godt jeg har tilstrekkelig med polvarer på lager...
     
    Avixlo, Earl, Calling and 6 others like this.
  13. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,709
    Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Havstrilelandet. Bortsett fra en gåtur i friskt tempo med Trillian, har dagen gått med til å følge med på vintersport.
    Foreløpig er jo både Agder og Vestland utenfor «virusstormens øye» , så det har ikke vært noe påtrengende behov for å hamstre på polet :cool:.
    Ha en fortreffelig lørdag!
     
    Avixlo, Earl, Eddie47 and 2 others like this.

Del denne siden