Vi har alt i boks for sommerens eventyr, så om noen vil ha reservetimen vår 26 mai på Grønland, Oslo si ifra, ellers avbestiller jeg den. Du kan logge inn for kølapp med min bookingkode.
Den ble da gitt bort. Meld gjerne tilbake her når dette har funket bra. Kankje det er et marked for å selge timer på finn når reising tar seg opp igjen
Bare til info ; De dukker opp med gjevne mellomrom, har selv fått bokket 3 timer de to siste ukene i Oslo/Bærum, men sykdom har holdt meg hjemme. Ikke så vanskelig og få tak i om man sjekker med jevne mellomrom.
Har forresten en ledig passtime i morgen 25.05 kl 1015 på Bærum PD. Avbestilles i løpet av dagen eller etter avtale
Haha.. nå snakker vi. Svartebørs på pass-timer. De slipper timer innimellom, så det er ikke håpløst. Jeg fant tilfeldigvis en ledig time i Sandvika i juni. Det er en del ledig i juli og august i Sandvika. Grønland politistasjon har masse ledig.
Jepp er bare glad at mitt pass ikkje trenge fornying i år. Skjønt skulle dei Rød-Gule vinne valget så må vi vel alle belage oss på fleire lange køer i likskapens ånd.
Det er jo bare å planlegge litt.. sjekket på Grønland politistasjon nå, og det er ledig nesten alle dager i august og september.
Si ifra her om noen har ledige timer å gi bort- til meg eller andre (nær Oslo). Jeg trenger en da den vi har før ferien er lovlig sent!
Enkelt å få time, og du kan velge nesten fritt hver dag fremover fra midt i juni om du tar turen 10 minutter på E18 ut av Oslo til Bærum/Sandvika. Før det er mer sketchy, men dukker opp timer som blir avbestilt hele tiden om man følger med på nettsiden til politiet. Edit: På Ski er det ledig i massevis fra 1. juni av. Da er passet på plass lenge før skoleferien starter
Du har valgt: Kun pass (1 person) Politiets publikumssenter - Grålum, Grålum onsdag 27. april 09:45 Tar en time å kjøre fra Oslo
Hehe jeg har litt is i magen og håper produksjonsproblemene blir løst og/eller at det popper opp en time før/nærmere Noen som kan scripte det?
Sønnen min fikk nylig nytt pass, midt i "produksjonsproblemene" det har vært meldt om. Kom i posten på 3 virkedager pluss 2 dagers helg.
Hadde time for pass i dag og fikk beskjed om 6-8 ukers produksjonstid per nå. Kan man legge frem dokumentasjon på reise før dette kan de prioritere