Hei, Jeg skal reise til JNB fra GRU, og videre til CPT. Jeg lurer da om jeg kan få tilgang til de internasjonale loungene i JNB eller om jeg kun får tilgang til domestic ettersom jeg skal videre til CPT. Vurderer om det er verdt å slappe av en time ekstra i en god lounge eller bare hoppe på det kjappeste flyet videre. Mvh Stian
Hei, På http://www.staralliance.com/en/web/staralliance/lounge-finder kan du legge inn flyselskap, klasse og ev status for å sjå kva lounger du har tilgang til.
Jeg vet hvilke lounges jeg har tilgang til, men jeg er usikker på hvilke jeg kan nå mtp. at jeg er i transit og skal videre med et domestic fly. Skulle gjerne innom Mashonza Lounge, men den er i terminal A (international) i JNB. Vet ikke om jeg kommer meg hit selv om jeg lander fra et internasjonalt fly.
Du flyr ikke LATAM til CPT (sleng inn flight nummeret på Google), men dersom du ikke har status eller flyr business så er det same-same. Tenkte foreslå SLOW Lounge eller eller SA sin VIA Lounge (domestic Terminal B) om du kunne lure deg inn der. Bidvest Premier Lounge (Priority Pass) ser jo fin ut, med dusj. Med mindre du bør se nydusjet, uthvilt og fresh ut ved ankomst Cape Town – så ville jeg bare hoppet på første og beste fly videre.
Ja, kan se ut som det blir en liten tur innom Bidvest Premier Lounge, da blir det nok bare en kjapp stopover. Takk takk!