Hva er status på IST Turkish Business Lounge? Slik jeg har forstått det har den vært stengt under covid og alle har måtte bruke Miles&Smiles. Ifølge Star Alliance Lounge Finder er den ikke stengt nå, men bl.a. på Google står det fremdeles Midlertidig stengt. Noen som har noe rykende fersk info?
Jeg fikk meg en dusj i miles & smiles-loungen en formiddag for tre uker siden. Mulig det er begrensede åpningstider?
Noen som vet om det er fullpris for barn over 2 år i loungen? Dette gjelder CHP der vi er to av fire i reisefølget med Plus-billetter.
Det er et par tilgjengelige lounges for *A i terminal 1: Canopy og Library lounge. Men SAS betaler ikke for inngangen. Så du slipper ikke inn med EBD/EBG, nei.
Du har tilgang til koktraktslounge med EBD/EBG hvis du reiser med et annet selskap i Star Alliance enn SAS, med mindre det er noen andre av dem som også er for gjerrige til å betale.
Har en mellomlanding på CPH hvor jeg har såpass mange timer at jeg har lyst til å ta en tur inn til byen. Er det sannsynlig at jeg får legge ryggsekken i loungen imens hvis jeg spør pent?
Er i samme situasjon selv, men etter hva jeg har lest meg opp på er alle tilgjengelige lounger stengt. Si gjerne ifra om du finner ut noe annet
Fløy med EVA fra CDG for en drøy uke siden, da fikk jeg lounge pass til Salon Air France i T2E. Flyr gjennom CDG igjen på mandag med SAS Plus videre, kan melde om det blir tilbud om lounge da.
SAS check-in i T2D opplyste om at SAS nå benytter Extime lounge i T2D. Extime lounge var ikke helt enig, så det ser ut til at det ikke er lounge tilgang på CDG om du reiser med SAS. Sjekket med kundeservice chat et par ganger også, men fikk bare dårlig info.
Hei Flyr med økonomibillett kjøpt på Lufthansas nettsider BGO-FRA-ANT. BGO-FRA flys av Lufthansa, men på FRA-ANT står det operated by Sunexpress (LH flightnummer dog). Lurer på om noen vet om en har tilgang til lounge i FRA med Star Gold-status (EBG)? Hvilke lounger har man evt tilgang til?
*G med Lufthansa billett på Lufthansa flightnr gir full tilgang uavhengig av operatør. Bare å velge og vrake i Senator og Biz lounger.
Noen datapunkt fra Asia. @admin flytt post hvis den burde være i annen tråd. TG (Eneste) *A-Lounge i KUL er fremdeles stengt. Var innom flyplassen i forrige uke og beregnet litt for god tid. Fikk en voucher til en spesifikk restaurant/fastfood (RM55) siden de ikke betaler tilgang til Plaza kontrakt-lounge. TG i KUL er jo ikke det helt store uansett, men renholdet og standarden på fellesareal på flyplassen inkl. Starbucks-sitteplasser er mangelfull. Hullete seter, søppel osv. Bangkok Airways-Lounge i PNH er også stengt/Nedlagt. Så det er fremdeles endel cutbacks. TG C/F Spa-avd i BKK er nå markert "under oppussing" (vs.closed), så det blir spennende å se hvilke endringer de gjør der. Ellers bare deler av TG hovedlounge i BKK åpen, med noe redusert service. De 5 gangene jeg har vært innom er det alltid mye folk. Dusj stengt. Gull-lounger i C-området stengt. First stengt. Har ikke hatt tid til å sjekke SQ sin når jeg har vært der. Kan sjekke i neste uke og gi en oppdatering.
Er det noen som har vært innom non-schengen lounge i Zürich i det siste? Ser at disse er stengt men på Swiss airlines skriver de at man kan «enjoy the buffet at dock B». Hva innebærer det? Vi har en SSSS så vil gjerne igjennom passkontrollen så fort som mulig. Flyr Swiss Biz og er EBG.
Med SSSS regner jeg med at det er USA og E-gates som gjelder? Her er både business og senator-loungen åpne: https://www.swiss.com/no/en/fly/airport/lounges/lounges-zurich