Lounge Tråden

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Darkcho, 05. juni 2014.

  1. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,162
    Likes mottatt:
    7,922
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har vært på WAW i det siste og sjekket tilstanden? Må gjøre noen sjakktrekk for å få alle inn i div lounger (eco long haul og kun jeg med status. Men 2 som har PP), så da er det interessant å vite hvilke man bøe velge av LOT, Bolero eller Preludium?
     
  2. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som vet om Eventyr loungen på CPH er åpen i dag? Hos Priority Pass står det at den er stengt, men finner ingen info om det andre plasser.
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    På fest på fredag kom jeg i snakk med en kar som jobber på PS (Private Suites) LAX. Det ser jo helt OK ut. Og koster deretter. :rolleyes:
    De skal åpne på JFK, MIA og et par andre i løpet av neste år, kunne han fortelle.

    https://reserveps.com/
     
    tobeornot999 and paron like this.
  4. Magnus77

    Magnus77 Senior Medlem

    Innlegg:
    770
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har vært i noen av loungene på OR Tambo Johannesburg? Hva har jeg tilgang til, reiser business med Turkish.
     
  5. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,652
    Likes mottatt:
    34,854
    Bonuspoeng:
    293
    Sjekk lounge Finder hos *A då vet du hvilke.
     
    Magnus77 liker dette
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har
    vært på både biz og first loungen til *A (SAA) der, ikke mye å skrive hjem om. Men greit sted å slå ihjel et par timer maks.
     
  7. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,302
    Bonuspoeng:
    93
    Ser akkurat dette konseptet blir/ble diskutert i Frequent Travelers-gruppen nå i sted. :cool:
     
  8. CCS87

    CCS87 Medlem

    Innlegg:
    79
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    18
    Har prøvd å finne svar på nettet (og tror jeg er på sporet av noe), men erfaringsmessig finnes fasit her inne:

    Skal fly biz EWR-OSL senere denne måneden med SK907. Er det praktisk mulig å besøke United Polaris Loungen i C, i stedet for SAS loungen i B før avgang?

    Ser at det finnes airside shuttle mellom terminalene på EWR, men at man må gjennom security på C uavhengig av om man kommer fra airside A eller B?, men at fra C til B airside trenger man ikke å forholde seg security?
     
  9. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,959
    Likes mottatt:
    5,764
    Bonuspoeng:
    183
    Bussen plukker ikke opp passasjerer på B, så ta Airtrain (landside) til C og passer sikkerhetskontrollen der.
     
  10. CCS87

    CCS87 Medlem

    Innlegg:
    79
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for svar.

    Ja, sånn jeg har tolket det også. Så forstår jeg deg rett, så er det praktisk mulig, så lenge man gidder å legge ned tiden og innsatsen i det :)?
     
  11. LaDuden

    LaDuden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    446
    Likes mottatt:
    1,425
    Bonuspoeng:
    93
    Ja det stemmer. Hvis du reiser uten baggasje så er det litt lettere med tanke på tiden. Dette forutsetter at du har boardingpass.

    Hvis de spør hvorfor du skal på C i stedet for B så er det bare å nevne at du skal til Polarisloungen og de vil slippe deg gjennom.
     
    CCS87 liker dette
  12. Insideflyernice

    Insideflyernice Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Vi har en tur til New York med Lufthansa hele veien.

    SVG - FRA - Biz
    FRA - MUC - BIZ
    MUC - JFK - F

    Gjennomgående reise. Layover i MUC til neste dag. Er det noen som vet om vi har tilgang til FCL/FCT? Eller har vi kun tilgang til FCL i MUC.
     
  13. chippen

    chippen En glad globetrotter

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    53
    Jeg var på EWR for knappe to uker siden og da tok jeg bussen fra terminal C etter å ha vært i Polaris Loungen til terminal B hvor jeg fløy hjem til OSL med SAS. Man trenger ikke gå gjennom ny innsjekking da dette gjøres airside. Bare husk å si til bussjåfør at han skal stoppe på terminal B. Det tok ikke lang tid å komme seg mellom terminalene (fem minutter) og det tok ikke lang tid å vente på bussen (fem minutter).

    Jeg reiste kun med håndbagasje og gikk av Airtrain på terminal C hvor jeg gikk gjennom sikkerhetskontrollen. Bare si at du skal til Polaris Lounge, og eventuelt be de skanne billetten din.
     
  14. Magnus77

    Magnus77 Senior Medlem

    Innlegg:
    770
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Ankommer Brussel kl 18 i kveld, flyet videre til Istanbul går i morgen tidlig kl 7.30. Slipper vi inn på The Loft Lounge når vi ankommer i kveld eller må vi vente til i morgen?
     
  15. Tromar

    Tromar Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3

    Samme spm her, bare LHR istedenfor? Noen som vet? EBD og reiser i pluss/first
     
  16. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,441
    Likes mottatt:
    3,276
    Bonuspoeng:
    113
    Tror ikke dette har endret seg: https://insideflyer.no/forums/threa...ge-tilgang-hovedtråd.9082/page-42#post-318496
     
  17. vanillacoke

    vanillacoke Medlem

    Innlegg:
    56
    Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som har vært på LHR T2 i det siste, hvor lounger man helst?
     
  18. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Styr unna Lufthansa på T2A, og gå turen ut i gangtunnelen til T2B (tar 6-8 min).

    Singapore er min favoritt lounge der all over, med god asiatisk mat og bra service.

    Men de andre loungene er noen få skritt unna, så du kan gjøre en lounge-hopping veldig enkelt på T2B. Andre folk her anbefaler feks United for å ha den beste baren.
     
    vanillacoke liker dette
  19. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,006
    Likes mottatt:
    1,393
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har Priority Pass via Danske Bank. Brukte det i loungen på NCE for et par uker siden. Regner med at mitt Danske Bank MC blir belastet på et tidspunkt. Noen som vet hvor lang tid det tar før man blir trukket?
     
  20. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Mener å huske at det tok en god stund (mange uker) før det kom inn, men det er noen år siden sist jeg brukte det så husker ikke nøyaktig.
     

Del denne siden