Noen som har erfaring med lounge tilbud på DPS airport? Flyr hjem i morra, og skal på utflukt hele dagen før avgang så hadde vært digg med en dusj før ombordstigning. Er det dusjfasiliteter på noen av loungene der?
Er det flere som opplever problemer med *A lounge finder for tiden? Sitter i Platinum-loungen i Budapest nå, men iflg lounge finderen skal det ikke være noe her (flyr LH biz). I januar finner jeg kun Thai Royal Silk på SIN. Flyr da biz med SQ. Syntes det var litt underlig om SQ ikke skulle ha lounge på Changi for å.si det sånn..
Det beste er nok å gå på operating carrier sin egen loungefinder. Lufthansa benytter 3dje part i Budapest (var der i mai). Derfor du ikke finner den på *A lounge finder. Hva angår SIN aner jeg ikke, SQ har så mye rart for seg.
Ja, jeg vet det er kontraktslounge i Budapest, men de pleier også å komme opp i søket. Fant denne loungen for noen uker siden, og nå er den borte. Synd hvis det supre søkeverktøyet begynner å skrante, og man må søke leg for leg hos carrier.
Ser ut som at den har litt trøbbel med filtrering når man velger både Cabin class og FFP status. Ved søk på SIN og SQ business får man opp flere alternativer, men velger man i tillegg EBD så forsvinner alt utenom Thai.
Uten og si noe sikkert tror jeg det vil være sikrere å benytte EBG i stedet for EBD ved søk (med tanke på at det stort sett er kun SAS som vet hva EBD er).
Du har rett, men det gjelder uansett status Jeg har forsøkt både EBD og EBG med samme resultat. Det er kun hvis du dropper FFP helt at du får opp business-loungene. Men da risikerer du jo å misse *G-lounger.
Om du dropper Cabin class: Business og velger *G-status får du opp gull-loungene. Tydelig at de har en logisk brist i implementasjonen der.
Ser ut til at kontraktsloungene dukker opp om man lar være å velge både Cabin Class og FFP. F.eks. får man opp loungen i BUD om man kun velger "Lufthansa".
Når man bruker MasterCard LoungeKey, kan man gå inn og ut av loungen uten å måtte betale på nytt? Skal være 8 timer på cdg med familie, så ser for meg en tur eller to ut av loungen...
Aldri testet på CDG men på BKK sa jeg bare ifra i skranken at jeg skulle ut en tur og kom snart tilbake. Ikke helt det samme men personen med status som jeg reiste med var i Loungen til enhver tid.
OSL - LYR direkte med SAS Plus 09:30 i morgen tidlig. Status: Sølv fått i gave av et generøst medlem på dette forumet, men antar det ikke har betydning denne gang hvor jeg uansett har Plus-billett. Så vidt jeg kan se starter SAS både sin innenriks- og utenrikstrafikk i 6-tiden i morgen, hvilket skulle bety at begge loungene skulle åpne i 5-tiden. Forstår det slik at jeg i dette tilfellet vil kunne velge mellom dem. Planen er å kjøre til OSL i natt, for deretter å slappe av i loungen før avgang. Om mulig kanskje sove en time eller to. Spørsmålet er da: Hvilken lounge vil være det mest taktiske valget en tidlig morgen i romjulen? Hvor er det mest sannsynlig å finne fred og ro og en behagelig sofa? Og noe godt å spise til frokost?
Det er vel bare gulldelen som har liggestoler som jeg vet om. Begge loungene er nok veldig rolige i morgen tidlig. Det finnes sofaer på innlandsloungen du kan slå deg ned på.