Mandag er også flydag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jorge, 17. juni 2024.

  1. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,915
    Likes mottatt:
    7,095
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Chicago. Her er det fortsatt mandag, noe jeg har hatt i 32,5 time allerede og skal ha i 5,5 time til. Er någet døgnvill, og burde egentlig legge meg, men det er lenge til frokost og jeg må få i meg noe mat og kanskje noen øl først. Har bestilt en Honey Butter Fried Chicken Pizza. Sunne greier!

    Fikk desverre nei til overnight baggage recheck for morgendagens LX7, så nå spørs det om jeg tar sjansen på tur innom Terminal 1 og Polaris Lounge i morgen med bare tre timer fra innsjekk åpner.

    Kanskje jeg prøver meg å dra tidligere allikevel og ser om en annen skranke kan hjelpe meg. Kofferten er jo tagget helt til Oslo. Evt.. Kan jeg jo sjekke om det er mulig til bag recheck igjen i morgen, men regner vel egentlig med at det er en enveisport etter den...
     
    Calling, haifinn, Flymunda and 12 others like this.
  2. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,261
    Likes mottatt:
    8,230
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra DUS. Man vet det er for tidlig når hotellfrokosten ikke er åpen, og man tar til takke med eggerøre i pappbeger, laget med steamer…
    IMG_6906.jpeg
    Bedre enn tom mage, og sikkert bedre enn kjøpemat på Eurowings…
     
    Calling, haifinn, Flymunda and 10 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,117
    Likes mottatt:
    58,859
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, det er mandag!
    Og det regner katter og hunder. Skulle tro vi bodde på vestlandet!
    Det skal visst gi seg om et par timer.

    Straks ut i bilen for å kjøre til bortekontoret. Satser på at alle andre holder seg hjemme i regnværet, så jeg slipper kø. :rolleyes:

    Skal se om jeg får tid til å søke etter noen nye turer i dag, kanskje det dukker opp noe gøy?

    Ha en fin en!
     
    Calling, EndreD, haifinn and 8 others like this.
  4. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,054
    Likes mottatt:
    6,860
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra bortekontoret i Oslo.
    Ingen flyaktivitet her, dessverre. Etter en drøy uke i Bangkok er det tilbake til striskjorte og havrelefse. Godt mulig at medisinsk personell vil mene at det er akkurat det jeg trenger nå, så ingen sure miner.
    Det eneste er... diverse fly-apper er nå fullstendig blottet for langturer, det må man forsøke å finne en løsning på. Må vel også få funnet noen turer med LH-gruppen, korte eller lange, så Senatoren kan beholdes noe lengre.

    Yep, skal nok få fyllt dagen, uavhengig av sjefers forunderlige innfall.

    Ha en flott mandag!
     
    Calling, EndreD, haifinn and 10 others like this.
  5. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,340
    Likes mottatt:
    23,113
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.

    Det regner, godt det nærmer seg.
    T-3
    [​IMG]

    Ha en fin torsdag alle IF-ere:)
     
    Calling, EndreD, haifinn and 6 others like this.
  6. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    13,459
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra badekarskanten, den kommunale sådan. Litt motbakke, men ikke den verste dagen. Så langt i uken. (Eller kanskje det er motsatt?)

    Fintrimmer tur til Hamburg. Tre kriterier skal samkjøres: Billig fly LH- gruppen, billig overnatting Radisson, bra konsert Elbphilharmonie. Dessuten bør det skje i september. Godt man ikke har en annen jobb ved siden a.

    Ha en fin mandag!
     
    Calling, EndreD, haifinn and 10 others like this.
  7. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,742
    Likes mottatt:
    26,066
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra hjemmekontoret.

    Kun fire dager til en liten pre-summer tur til Berlin, mens hovedretten på sommerens reisemeny må vente enda to uker etter dette. Uansett det begynner og nærme seg. Dykkeutstyret er nå ferdig på service så får satse på at slanger og ventiler gjør det de skal uten å mukke når vi kommer til den delen av sommeren.

    Ellers kunne Amex meddele en ny CT inn på konto, så nå må jeg begynne å legge til side litt poeng slik at jeg kan se på spennende reisemål med tid og stunder.
     
    Calling, EndreD, haifinn and 8 others like this.
  8. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,472
    Likes mottatt:
    21,805
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra frokostsalen i Zwolle.

    Nyter en ekstra dobbel espresso før turen mot Schiphol starter. Reiser til Oslo, via CPH i dag.

    Skulle ha vært på Sivert Høyem konsert i går, men på veien ut fra parkeringsplassen ble vi påkjørt av en bil som skulle ut av sin parkeringsplass men ikke så seg for. Ingen personskade heldigvis, men høyre fremhjul er knekt av og bilen måtte berges. Kjipt, men det er bare materielle saker som kan erstattes. Konsertopplevelsen er kjipt å gå glipp av, men ‘shit happens’.

    Ha en heldig dag!
     
    Calling, EndreD, haifinn and 9 others like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,399
    Likes mottatt:
    870,751
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen! Litt vått, men det regner ikke ..
    Det lukter nyslått gress og livet er lett
    Godt det er helg
    T-69 til TRD IMG_5295.jpeg
     
    Calling, EndreD, haifinn and 7 others like this.
  10. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,360
    Likes mottatt:
    23,157
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Florøida, som for tida badar i austlandsveir. Og eg som skulle ha slått plenen i dag. Jaja. Spørst om eg ikkje må investere i robotgrasklippar snart. Dei begynner å bli fristande billige. Fristar gjer og lange og eleverte flyturar som det er alt for lite av um dajin. Eg får drøyme om langtur til Brisbane i november og Los Angeles i januar i mellomtida.
     
    Calling, EndreD, haifinn and 7 others like this.
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,117
    Likes mottatt:
    58,859
    Bonuspoeng:
    293
    Sunnfjordingen liker dette
  12. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,360
    Likes mottatt:
    23,157
    Bonuspoeng:
    183
    holmen liker dette
  13. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,836
    Likes mottatt:
    35,348
    Bonuspoeng:
    293
    Usedvanlig mye regn til å være sol i storbyen i dag. Bedre å se opp en på vær appen kanskje.


    sykkelturen gjennom oslo med familie blir altså noen timer forsinket. Men hva gjør vel det når det finnes kaffe?


    Nyt dagen :)
     
    Calling, EndreD, haifinn and 2 others like this.
  14. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,041
    Likes mottatt:
    7,062
    Bonuspoeng:
    183
    Ut å fly hjem. Kanskje det blir propell første legg i dag hjem fra Gotland. En fin helgedestinasjon. Fikk melding i går om endring på en LH-booking som jeg håper å komme meg ut av. Men dessverre bare fra 747-400 til A350, så holder ikke til refusjon med liten endring i flytid. Senatorkvoten fylles uansett på annet vis.
     
    Calling, EndreD, holmen and 4 others like this.
  15. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,522
    Likes mottatt:
    13,465
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

    Unnagjort en 64 timers uke i prosessindustrien. Nå er det kun resten igjen.
    Dvs tre skift igjen til langfri.

    Mulig jeg får ta en tur på lokalpubben i kveld. Helga for skiftarbeidere er av og til mandag og tirsdag:p

    Kjekt med fotball EM, finfin anledning til å drekke midt i uka..

    Ha en målrik dag
     
  16. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,915
    Likes mottatt:
    7,095
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Polaris Lounge ORD. Tipset i denne tråden om å lagre bagasjen på Hilton fram til innsjekk åpner fungerte utmerket. Ihvertfall etter tips/en liten bestikkelse. Blir nok tid til lunsj på The Dining Room før jeg må ut igjen og ta ATS til Terminal 5.
    PXL_20240617_142042970.jpg
     
  17. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,041
    Likes mottatt:
    7,062
    Bonuspoeng:
    183
    IMG_2213.png
    Noen som vet hva som har skjedd med SK83? Den ser ut som at den ombestemte seg på rullebanen på ARN og ikke hadde lyst til å komme til Visby å hente meg.
     
    Sunnfjordingen liker dette

Del denne siden