Noen som har erfaring med Spring airlines ?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Theviking, 21. jan 2018.

  1. Theviking

    Theviking Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Ser de har gode tilbud innen Asia.
     
  2. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Spring Airlines! BILLIG - Asias svar på Ryan Air.
    Gir du blaffen i status, bonuspoeng, lounger og komfort: Kjøp og reis med Spring airlines!! På www.ch.com finner du det som antakelig er Asias (Kina innland og litt utenfor) billigste reisebyrå. Reis mellom Shanghai og Hong Kong (en vei) for 300 kroner. Eller Singapore til Shanghai for 400 kroner! Prisen er ikke inkludert kaffe, service, bagasje (ut over handbagasje 4,99 kg, 20x30x40 cm), og komfort. Gjør deg klar for de kjipeste terminalene, buss ut til flyet og seterader med knær som lengter etter massasje og en siesta på stranden. Ut over dette så må du huske; lommetørkler i tilfelle dobesøk, vekt og målband for å forsikre deg om at du ikke har for mye bagasje som koster overvekt og innsjekk, hodetelefoner for å holde deg unna støyen i kabinen. NB: Mobiltelefoner må skrus helt av. Det holder ikke med flight-modus!

    Konklusjon: OK om man er alene, uten barn og uten ønsker om opplevelse av ferie - men kun verdsetter det å forflytte seg i hastheter raskere enn toget... God tur!

    PS: Jeg har flydd mange ganger, overlever helt OK selv om jeg foretrekker *A.
     
    Are, Xflipper and Travellingalf like this.
  3. Theviking

    Theviking Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takker :)
    Flott anbefaling :)
     
  4. nick5000

    nick5000 Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    28
    Synes Spring er ok på kortere distanser. Setene kan ikke lenes tilbake og da jeg fløy PVG SIN i nesten 6 timer december var dette veldig ubehagelig. Har tidligere fløyet 2 timer til Taiwan og det var helt ok.
    Billigste billett er med 15KG insjekket og carry on samlet, dvs du kan sjekke in 12kg og ta med 3 inn feks.
    Mobiltlf slått er en kinesisk bestemmelse som gjelder alle selskap, men har nylig blitt oppdatert, og China Eastern har vel sagt at de forandrer på dette nå. Spring kommer sikker etter.
     

Del denne siden