Norwegian med family pooling.

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Fredrik81, 26. mai 2017.

1. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er på ingen måte Norwegian venn. Er meget kritisk til måten Norwegian driver butikk på, men hadde Norwegian startet dette i mars så hadde selv jeg vært fristet til å kjøpe billetter for årets sommerferie hos dem. I mitt tilfelle var prisen 250kr billigere per pers med Norwegian, begge retninger var direkte og på toppen var det Norwegian flex billetter med 20% opptjening. Som da ville vært ca 4200 cashpoint på konto. Har til nå syntes at SAS har vært noen hakk mer familie vennlig, men med denne endringen så puster Norwegian SAS i nakken på dette punktet selv om SAS får i gang sin venne/familiekonto i løp av året.

tommy777 liker dette
  2. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg blir 22 poeng rikere av vårens fakilikonfirmasjonsreise. Så det er jo noe. Nei, seriøst, dette er positivt, særlig hvis poolingen ikke er strengt styrt av feks felles bosted.

3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Man trenger ikke å ha samme bostedsadresse for å delta i familiepoolingen. Faktisk kan man være opptil 8 venner som går sammen for å opparbeide seg poeng.

4. chrisbu

chrisbu Senior Medlem

Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Men hva tjener man på det? Norwegian har jo mulighet til å delbetaling med rewards poeng. Så ser ikke hvorfor man som venner ville gi fra seg sine egne poeng?

5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Det er kanskje mer reelt i et kjæreste/samboerperspektiv hvor en av partene drar inn vesentlig flere cashpoints enn den andre. Så kan man gjøre felles bookinger istedenfor å bestille fra hver sin konto.

chrisbu, Ursa, afirm and 1 other person like this.
  6. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,453
    Bonuspoeng:
    93
    For meg og kona blir dette perfekt. Vi drar begge inn litt cashpoints, men jeg noe mer enn henne. Uttak er derimot litt tilfeldig alt etter som hva vi finner på, enten sammen eller hver for oss. At poengene nå kan samles og fritt brukes av den som trenger de vil være gull.

7. Ursa

Ursa Bonusnisse

Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan blir det med rewards på dette? Kan man familiepoole og så bestille fra konto som har opparbeidet seg 10% rabatt og setevalg?

8. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, rewards forblir personlig.

Ursa liker dette
  9. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    Flott, jeg har ikke lest detaljene. Men med færre kjernefamilier på samme bosted, er dette faktisk en viktig detalj for mange. Så nå kan besteforeldre skaffe seg bonustur til Bangkok når barnebarna reiser på helgebesøk feks.

10. kaijoar

kaijoar Bonusnisse

Likes mottatt:
    641
    Bonuspoeng:
    93
    ENDA flere familier på Norwegian gjør det bare enda mer uaktuelt å reise med dem ;)

Del denne siden