Da har jeg vært på tokt på Andamee Boutique Resort.
Tatt i betraktning at jeg gikk inn for å finne feil var jeg nok litt ekstra pirkete.
Noen punkter:
- Lekkasje i vask på bad
- Rullesteingulv på hele bad med heller til å gå på, eier mente de fjernet alle steiner mellom hvert opphold og vasket ned. Men jeg fant brukt papir ved siden av søppelbøtte.
- Dusj var en kran med utløp ca 2m høyt oppe som rant ut på et vannbrett. (Lite gunstig når du har et barn som IKKE skal ha vann i øret.
- 2stk stikkontakter på hele rommet for bruk.
- Lysbrytere teipet fast til veggen
- safe åpnes med nøkkel (ingen garanti for at peronal ikke har ekstra nøkkel). Er muligens paranoid her, men etter å ha lest x antall anmeldelser om eier føler jeg dette er et 'valid point'
- Fulgebæsj og andre flekker på gardin.
- Døde insekter/støv i vinduskarmer.
- Dødt dyr på pute.
- 2stk vindu kunne ikke blendes
- vindu hadde ca 0,5 - 1cm glippe i lukket posisjon
- Skyvedør/vindu til balkong var permanent blendet av gardiner pga feilmontering
- ca 1cm glippe på dør i låst posisjon.
- ingen propp til badekar.
Har lydopptak av hele seansen samt bilder.
Eier begynte på et tidspunkt å bli lei og mente det var bedre at jeg kannselerte hele oppholdet.
Da vi kom tilbake til reseptionen stod det kø for assistanse med utsjekk. Vi var borte i ca 10 min så tydeligvis ingen andre ansatte der.
Kun en annen ansatt ble observert. Han sveipet poolen med mopp.
Nærmeste kafé var nedlagt, neste kafé var en bensinstasjon som også så nedlagt ut.
Jeg tenker at dette er nok dokumentasjon og skal til nød akseptere at jeg dekker første natt selv. Kommer nok til å gå en runde med gjensidige kundeombud eller finansklagenemda om de ikke snur. Ref vilkår sine klagemuligheter.
En liten gladsak er at jeg har ordnet en avtale med hotellet vi bor på. Jeg har fått reservert rom fra den 24.02 uten forpliktelser dvs at de holder rommet vårt frem til 24.02 uten å ta betalt. Vi slipper da nytt stress med å finne nytt hotel fra den 24.02 om barnet ikke er fit to fly innen den tid.

Vis alt...