Jeg har vært testbruker på chat, og har da fått beskjed om at de kan gjøre noe med SAS-bookinger, men ikke *A. K
Hvordan får jeg bort at jeg får varsel om å "rate my trip" hver gang jeg lander? SAS - ikke vær et sånn selskap
Har ikke fått det de siste gangene. Syns det hadde vært greit om man kunne gått inn på my trips og hatt valget om å gi en tilbakemelding på spesifikke flyvninger.
Jeg har en del reiser som blir booket av arbeidsgiverne mine via reisebyrå, dette er reiser som blir reservert, for så og bli billettert i senere tid når jeg har gått gjennom bookingen og har sagt at det er ok. Når reisebyrået da kjører gjennom reservasjonen og reisen blir billettert får jeg opp varsel fra SAS om at det er forandring i bookingen min. Hadde det ikke vært bedre med varsel som bare bekrefter bookingen? Nå må jeg jo inn å dobbeltsjekke at det faktisk ikke er endringer i reisen.
Den enkleste/beste løsningen er om SAS kun informert oss skikkelig hva som er blitt endret. Da kunne du rask se at det bare var bekreftet, mens i andre tilfeller er 5 min endring på reiseruten for eksempel
Is @Massimo still working with the app? He has not been in here since mars 23? Can not add frequent flyer program to a bonustrip. Not on Sas.no. Not in app..
In my experience, it fails to add the FF number on Star Alliance booking when using the "All flights" function. Choosing "By flight" and adding the number to each segment usually works.
Forsvant knappen for bugs og tilbakemeldinger i appen når den ble lansert eller har det skjedd nå nylig? Noen steder bortsett fra her man kan melde inn? Traff på en bug med en booking i Upcoming Trips som viser informasjon for utreise i stedet for retur når utreisen allerede har skjedd.
Siden dette er tråden for erfaringer om den nye appen så erfarer jeg at LTG oversikten vises i appen min nå.
Burde bare vært overskriften som var synlig som standard (med en pil man kunne trykke på for å utvide). Hadde også vært fint med en liten indikator ved siden av som sa hvor mange år du var på. Rask skisse:
Jeg opplever det litt underlig forskjell mellom SAS appen på telefonen og SAS appen på iPad når det gjelder tidligere flygninger. På padden går historien fra 2013 Mens det på telefonen telles fra desember 2022 Som dokumentert .., jeg har sluttet å fly …