Ser det er kommet en ny "feature", du kan endre kjønn i appen. Er det bare meg, eller ikke et en veeeeeeeldig smal feature?
Det er nok en feature som bare gjelder for noen få prosent av befolkningen, men som kan oppleves som veldig inkluderende eller hjelpende for den det gjelder. Sjekket nettopp på oppdatert app og ser at det hos meg bare er 2 valg for kjønn. Så SAS har en liten vei å gå. Forutsatt at et tredje eller flere valg ikke fører til utfordringer med utfylling av skjema ved internasjonale reiser osv. Men det bør jo kunne løses.
Tipper det er for at de som har registrert feil kjønn i registreringen kan bytte enkelt, uten å måtte snakke med kundeservice.
Noen som har spilt inn ønske om multi-city booking? Skjønner ikke hvorfor sas er så gniene på den funksjonen.
@Massimo, have your App team had some fun on there summer party? As a diamond member, I have suddenly ended up at the bottom of the ladder with zero points!
Noen som vet hva jeg må trykke vekk i innstillinger for å slutte å få push notifications om gode tilbud?
@Massimo There seems to be a problem tracking the segment SPU-OSL in the app. I've flown this trip twice in the last 12 months and neither trip shows up in my flight history. The other flights on the same bookings do show up, OSL-SPU/TRD-SPU works just fine.
In case of slot times, the aircraft is shown as departed even if its 1 hour delayed. The released from gate time is used in the app, and in this case is not really accurate.
Same day endring er nå også tilgjengelig for Plus Pro uavhengig av status. https://www.sassalesinfo.com/news/s...t-news-same-day-rebooking-foc-for-pro-tickets
Er ca 3 uker siden jeg reiste sist, men i dag har boardingpasset i Apple Wallet fått svart bakgrunn (ikke mørk blå som alltid). Kan det ha med status å gjøre?
Stilig. Jeg tror det. EBD og booket nettopp en reise for å sjekke, jeg har samme diamant-bakgrunnsfarge som på initial-ikonet i appen. (Den som er til forveksling lik sølv)
A bug in the app blocks the possibility to start a new chat. The app believes that I already have a chat going on, a chat that was started and ended in June, but is stuck in the app. It is not possible to end that chat either. I have contacted technical support (in the app) about the issue, but still no answer. Frustrating...
I had the same issue, and no response on my ticket to the IT-department in SAS. I fixed this myself by deleting the app and re-installing it again. Then the old chat was deleted and now it works as expected again.
Noen som vet hvordan man kan endre default kredittkort i "wallet" i appen? (Android) Eller hvordan man kan endre navn på kortet? Jeg har fått nytt SAS MC, men får ikke gjort det til default kort, og får heller ikke endret kallenavn på kortet i appen. En mulighet er selvfølgelig å slette alle andre kort, men det burde jo være unødvendig..