ah du snakker om Wallet i SAS appen , trodde du mente kort i Wallet på mobilen din. testet sas appen og der ser jeg dessverre som deg ikke noe enkel måte å skifte default kort .
Jeg må spørre (kan ikke linke Massimo ser jeg), må denne greia i toppen være så svær?? Jeg vil gjerne se batterikapasitet og nett symbol.
Sveip den vekk! Det tok meg også overraskende lang tid å oppdage selv, men det er standardfunksjonalitet i iOS. Tilsvarende om du har musikk/podkast spillende.
Swipe til høyre/venstre på den så forsvinner den - swipe igjen for å få den tilbake (mener jeg) edit: @Henrik slo meg
Joda, jeg vet at jeg kan sveipe den vekk, men det er jo greit med litt Ole Brum, ja takk, begge deler Hvis man hadde trimmet en del av det svarte tomrommet så hadde man sett alt
Jeg synes andre selskaper har utnyttet plassen bedre enn det SAS gjør. Har sett variasjoner der gate vises, etterfulgt av sete når du har scannet billett. Å bruke plassen til å vise BGO-OSL blir litt meningsløst.
Er kartet med besøkte land blitt borte? Pleide å ligge på forsiden, men nå finner jeg det ikke lenger. Edit: Fant det nederst på My Trips..
Noen som syns app'en er blitt betraktelig tregere i høst, eller det bare jeg som trenger ny mobil? Er på iPhone.
Jeg har gitt opp kartet, for det nullstiller seg hele tiden og sletter alle landene jeg har lagt til ekstra fordi jeg aldri har fløyet dit med SAS
Skjedde hos meg også. Tenkte det var fordi jeg har fått ny telefon, men da kan det tyde på at det ikke var grunnen.