Wf chat påstod hardnakket at det var kun full flex som ga adgang. Kun tilgang på go om man reiste sk. Ikke lett å bli klok.
Widerøe er jo med i Eurobonus så det burde da være ok.. Ellers er det kanskje et tegn på at de er på vei ut..
Eg slepp i alle fall inn både i WF Eco, og om eg har kjøpt billetten på SAS som SAS Go. Har du gull kjem du inn uten tull (enn så lenge?). WF chat er litt som å spele bingo. Av og til vinn du, andre gongar ikkje.
Har brukt lounge mange ganger med WF økonomi + gullkort. Aldri vært noe problem. Da må dette være noe helt nytt i alle fall.
Ok! Fikk i dag bekreftet på chat at tidligere info var feil. EBG har tilgang med dagsaktuell billett på wf. EBS har derimot mistet denne tilgangen jul/sommerperiode. Der slipper kun reisende til på sk billett.
OO, det hadde jeg glemt Håper det blir bra med en god velkomstbonus Det skal ha bra opptjening eller en fordel(CT og fly premium) eventuelt ingen års pris for og klare og slå an tror jeg.
Etter en halv time på mølla skal det sikkert ikke mye til for at jeg blir pære. Så da reiser spørsmålet seg: Er det verdt det for å spare på børsten, eller går vinninga opp i spinninga (høhø) med utrente og dritingse nordlendinger i loungen?
Støtter denne! Ingen lounge på CPH med WF-flightnummer og EBS i sommerperioden (billett kjøpt hos SAS som SAS Go). Derimot fungerte fast tracken...ikke lett å bli klok nei
Det blir vel det samme som vi har i dagens innerikslounge vil jeg tro. Folköl og pappvin (på kran). Og så blir det garantert mange ubehagelige stoler så man slipper å sitte behagelig viss det er over ti personer tilstede, for plassen skal jo brukes til avatarer, hub´er og trening.
Skal ut å fly innenriks i plus den 14.9 på morgenen så blir spennende å se om de har åpnet i tide, i så fall må jo den ny loungen testes!
Passer jo bra at reklamen har bilde av joggesko, blir jo et stykke å gå visst loungen ligger vel sikkerhetskontrollen og flyet går fra A19 eller ennda verre B3
Plasseringen er jo helt topp. Rett etter security, så man kan bruke den både ifm inn og utland. I tillegg går vel flere og flere av sas sine avganger fra den nye terminalen.