Er det nokon som veit kva slag filtype ein slik avatar blir lagra som? Vil det vere mulig å redigere vekk rynker, dobbelhaker og bilringar (i Photoshop eller AutoCad)?
Og må man være nakne når denne lages? Og hva kan den brukes til? Er det denne som skal sitte på det ledige (blokkerte) midsetet? Hilsen født-på-søttitallet
Eg skal til TRD på torsdags morgon, og har backup med Norwegian. Men får ein tilgang til SAS Lounge om dei kanselerer avgangen?
Første gjest inn i den nye Loungen. Har scannet meg og fått en digital avatar. Fått en god kaffe av baristaen og alt ser meget bra ut. Dårlig fotograf, så regner med at andre legger ut bilder.
Ser fra gullstua at det står en fyr på tredemølla, så må være åpent Synd jeg trodde det var stengt ellers kunne jeg jo tittet inn før gullstua. Forøvrig dritt at AMS er stengt da jeg skulle rukket noe der nede.
Ser ut på bildet som at den såkalte "baristaen" bare er en person som trykker på knappen på kaffe-maskinen. Hvis det stemmer er det jo en skikkelig nedtur, det kunne jeg jo gjort selv.
Nei nei nei, er jo en som er ute å reiser det der som tar en vanlig svart kaffe fra maskinen vedsiden av maten. Baristaen har eget område hvor ikke vi kan trampe
Absolutt ikke. Jeg bestilte en kaffe og måtte vente nesten 10 minutter før den var ferdig. Men morgentimene bar dog preg av en del opplæring. Loungen var mildt sagt godt bemannet - kanskje rundt 10-12 personer totalt i dag. Men tilbake til poenget: Jeg kan gå god for både dobbel latte og espresso. God kaffe!
Hurra! Jeg trekker tilbake all kritikk! Men nå er det enda surere at SAS-flyvningen min til TRD i morgen mest sannsynlig ryker, og at jeg må ta rødsnute istedet.
Dette synes jeg så overraskende bra ut. Skal ta en tur innom neste gang jeg er på OSL. Flaskeøl er kjempepluus