Takk til alle som deler bider! Det ser ut til at heretter blir det langt mer behagelig å ha mellomlanding på Gardermoen. Her har SAS fått til noe som virker å være veldig bra
Meget imponert over den nye loungen! Tapasen var helt fantastisk! Regner med at de ikke kan holde på slik så alt for lenge. Boblene gjøres klar. Bra jobba, SAS!
synes umiddelbart at dette virker som et godt bytte mot å ha tilgang til en shappy kontrakts lounge i Spania.
Holder SAS denne stilen på OSL om ett år, er jeg mektig imponert. Gleder meg til å ta turen innom den nye loungen. Sammen med flotte seter i businessklasse, oppgradert kabin på kortdistansefly og litt samkjøring på levering av service så blir dette bra. SAS IKT får heller komme etter i 2019.
Naturlig nok. De kan feks begrense den til EBD . Seriøst, det vil jo være helt vilt om de fortsetter med det tamme mellanølet i Scandinavian lounge om de servere ordentlig øl på innenriks. Det henger ikke på greip. Så jeg vil forvente at de samkjører dette. Det kommer nok, SAS ser nok at øl har blitt den nye vinen.
Kanon med masse bilder, takk til dere som deler. Har en SAS flight i morgen (håper jeg), gleder meg til å se den nye loungen. Den ser riktig så bra ut!
Må si meg enig i det. Det er viktigere med stor stas på vei ut enn på vei hjem. Frykter du har rett i dette. Nå kan det nok tenkes at SAS har hårfint bedre priser, men alkohol- og merverdiavgift slipper dem ikke unna.
Flaskeøl er ikke værst. Får bare håpe opprettholder standarden, og at det ikke skal spares og spares etterhvert......
Sitter i loungen nå og dette imponerer!!! Skikkelig WOW faktor over det hele! Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg over tid
Hvordan er denne sammenlignet med gullstua på utland? Kan man bruke innenriksloungen når man skal reise utenriks?
Innland er bedre pr. nå om du ikke liker stillhet og ro. Gullstua må vel være tom tipper jeg. Og ja, du kan bruke den nye loungen også på utenriks.
Ja så sannelig. Da er jeg enig med første taler at dette ikke kan være økonomisk forsvarlig for SAS i lengden.