Med duk kommer champagne! Nærmer meg Bergen, og nå er nettet blitt skikkelig dårlig. Lurer på om det har en sammenheng?
@Eddie47 glemte en veske hjemme, så jeg skal en kjapp tur innom og hente for ham. Det er viktig å opprettholde veskebalansen!
God tur ja, her er man allerede tilbake på LAX for siste hopp over til HNL. Var for øvrig gjennom LAX i går og slo ny rekord. Startet klokken i det folk kunne gå ut av flyet. Jeg satt på 2H og SAS blokkerer jo ikke slik at vi får gå før de uvaskede masser, så var jo ikke først ut av flyet. Men, gikk i litt kjapt tempo og passerte også ca 15 stk når jeg gikk en trapp og ikke rulletrappen hvor folk sto som sild i tønne. Så det lå en BA og LH flight bak oss ved innflygingen til LAX og de var tydeligvis ikke kommet frem til immigrasjonen da det omtrent var tomt der. Kom inn som nummer to i en kø og han foran meg måtte finne frem både hotellbestilling og returbillett, så tok litt tid. Var de vanlige spørsmålene om hva man skal osv og så ville han se returbillett og da viste jeg frem reisen i SAS appen. Pri bagasje fungerte og her kastet jeg bort et par min siden jeg ikke visste at min koffert allerede var på vei rundt. Stoppet klokken når jeg var ute i friluft og da hadde det gått 17 min, 19 sek fra jeg forlot setet på flyet.
Håper det blir suksess og du får bli med hjem Er en fin date. Møtt han selv, men måtte reise alene hjem
Jeg kommer ikke på flyplassen og henter deg! Jeg forventer derimot at du får Uberen til å svinge innom og henter meg her!
Sist vi var ute i verden måtte du innom en sjappe og kjøpe tannbørste før vi gikk hjem til hotellet …
Jeg bor på Hotel MdR - Doubletree by Hilton Det er et helt greit hotell, mye likt alle andre hoteller i denne prisklassen 200$/natt. God frokost og et lite flott bassengområde. Jeg er fornøyd, kort vei til LAX og egentlig det man trenger i nærheten uten at jeg trenger å gå i kø noe sted. Ideen med denne turen er å «gjøre ingenting» gå tur og kose meg alene på tur. Jeg har ikke behov for eleverte restauranter når jeg er alene og trenger heller ikke suite på de største hotellene. Den store eventen denne helgen er å spise middag med @holmen i kveld. Tror egentlig jeg har for kjedelige sokker??