God formiddag fra Nordens Paris Her snør det og er noen minusgrader, mens jeg selv er syk med feber og forkjølelse. Lenge siden sist så var vel på tide Ha en god onsdag til alle dere der ute Edit: 3 uker til jeg skal til England
HOLY JESUS !!!!! For en dag.....alene på jobb....det flyter. Håper på roligere tider Ha en roligere dag !
God ettermiddag godfolk. Valdresbjarne gjer noko han ikkje gjer så ofte, og kjører NSB til Hønefoss for å haike med fruen heimatt. Fekk også brukt Comfort Grand Central som lounge før avgang, og jammen bau dei ikkje på gratis kaffi, sjølv om eg sjekka ut kl 09 i dag.
Og god aften fra DY547 på vei til Oslo fra Stavanger. På vei hjem til fire uker fri og da skal det mye til før det ikke er en god aften. Når Norwegian i tillegg stiller med dobbel seatblock så er det jo rene halleluja stemningen her.
God aften fra Quality Sola. Skulle egentlig hjem i dag men det måtte utsettes til i morgen så da ble det ombooking med hjelp av EBD-telefonen uten kostnad i det hele tatt. Forøvrig en liten faktaopplysning til @Eddie47 : Verdens vakreste by ligger i Tyskland og heter Heidelberg. Så det så.
God kveld fra hovedstaden. Alltid godt å vite at man er over halvveis i arbeidsuken, særlig når helgen som var ble brukt til overtidsarbeid. Så ser frem mot helgen nå, selv om det går rykter om kaos i Kollen noe som ødelegger alle ideer om skitur i Nordmarka... jaja godt det finnes andre områder i Oslomarka man kan benytte Nyt kvelden folkens
God kveld fra hovedstaden! Det snør.. men skal visst bli sludd og regn i løpet av natten. Snart helg?
I diskusjonen om den vakraste byen: Endeleg nokon som tar bladet frå munnen og snakkar fornuft! Mange forvirra sjeler som trur andre ting, men riktig svar er Trondheim