Onsdag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 22. febr 2023.

1. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,157
    Bonuspoeng:
    183
    Litt grå dag i London. Men bedre temperatur enn Oslo og null snø/is ;)

Snapchat-1649879334.jpg

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,789
    Bonuspoeng:
    293
    Da blir det ikke så aktuelt nei. Skulle gjerne hatt F150, Rivian eller Ram pick up. Men de kommer vel ikke til Norge før om lenge, hvis i det hele tatt. Får ta til takke med det jeg har.

Flyingdutchman liker dette
  3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,553
    Bonuspoeng:
    183
    Nettopp. F150 hadde vært glimrende.
    Jeg får bare satse på en bil med tilhengerfeste imens. Begynner å bli kurant utvalg etterhvert.

holmen liker dette
  4. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    Hilsen fra Santa Monica. Her er det sol men ikke mye varme å skryte av.

E0DE47DA-46D0-4A6E-A77F-888066EED8CB.jpeg
    8EC4BD96-AF7C-450F-B5D0-067393EBE004.jpeg 0DE8CA59-A026-459B-9FE0-CEBC3DB852F4.jpeg

5. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekk hvordan man fyller spylevæske. På Maxus varebilen må man visstnok løfte av panseret for å komme til der man fyller på. Ikke alt som er like gjennomtenkt på de bilene.

6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,553
    Bonuspoeng:
    183
    Har ingen behov å sjekke det, for det blir helt klart ikke denne bilen :D
    Har prøvekjørt en annen Maxusbil (siden jeg først var der og prøvekjøreturen ble relativt kort), husker ikke i farta hva modellen heter, men det er en (liten) SUV med 4x4. Om de bare hadde tatt alt som er inni SUV i pick-upen hadde det blitt noe helt annet. Så de kan hvis de vil, virker det som. Sjekket ei heller spylervæskepåfylling i denne bilen, men den var faktisk tom! Kanskje på grunn av det? ;)
    Skal sette det på huskelisten. Slik prakk finner man vanligvis først ut av etter kjøp.

7. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    For å svare meg selv igjen. Platinum wing, altså Finnair diamantstuen/OW Emerald, på HEL åpner først 10.30. Det gjør den meningsløs for innkomne morgenflighter. Da er det lagerhall-loungen non-Schengen eller den vanlige loungen Schengen. Fin utsikt fra den vanlige, men ikke akkurat a la carte dining og kaffen min bærer preg av en dårlig innstilt maskin og ikke en kjærlig barrista.

Nye A350 innredningen med seter som ikke kan legges ned fungerte egentlig bra. Hadde bulkhead 2L (rad 1 er ikke på vindussetene) ned og 5A tilbake. Bulkhead hadde masse plass. Et vanlig sete var også greit, men man ble sittende litt skjevt. Bulkhead over SAS, men vanlig sete under. Når de ikke gidder å åpne Platinum wing for innkomne morgenflighter så tror jeg uansett det blir med denne turen.

jgroneng liker dette

Del denne siden